Româna         English         Français        

Universitatea din Pitesti

Domeniul de studii ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII

Master COMUNICARE ORGANIZAȚIONALĂ

ACREDITAT - ZI - 2 ANI

DISERTAȚIE IULIE 2017

11.07.2017 - susținerea lucrării de disertație (probă orală)

 

Ghid de redactare a lucărilor de disertație la master Comunicare organizațională

PLAN DE ÎNVĂȚĂMÂNT 2017-2019

PLAN DE ÎNVĂȚĂMÂNT 2016-2018

 

FISE DE DISCIPLINA MASTER COMUNICARE ORGANIZATIONALA

ANUL I, semestrul I

- Teorii ale comunicării contemporane

Comunicare și structuri multimedia

- Metodologia cercetării în științele ale cămunicării

- Comunicare simbolică

 

ANUL I, semestrul II

- Comunicare în organizații

- Etică organizațională

- Comunicarea în condiții de conflict și criză

- Comunicare organizațională aplicată

- Dezvoltarea personală în cadrul rganizațiilor

 

ANUL II, semestrul I

- Managementul comunicării

Cultură organizațională

Comunicare politică și guvernamentală

- Comunicare, globalizare, schimbare

 

ANUL II, semestrul II

- Leadership în organizații

- Comunicare internațională

- Studii dirijate în comunicare

- Pregătirea lucrării de disertație

 

Masterul de Comunicare organizațională se adresează tuturor absolvenților de studii superioare, interesați de studiul aprofundat și de managementul comunicării, al relațiilor publice, marketingului intercultural, comunicării strategice și integrate, dar și comunicării etice în cadrul organizațiilor publice, private și non-profit.

 

Masterul îi pregătește pe absolvenți pentru posturi de conducere în organizațiile publice, private lucrative sau non-profit. De asemenea, absolvenții sunt pregătiți pentru o carieră în domeniile relațiilor și politicilor publice, al consultanței în comunicarea și dezvoltarea organizațională.

Ocupații profesionale ale absolvenților specializării

Denumire posturi și funcții

  • PR specialists
  • Coordonator de evenimente
  • PR manager
  • Funcţionari publici
  • Referenţi de specialitate;
  • Consilieri;
  • Diplomaţi;
    • Profesor în învăţământul secundar;
  • Asistenţi de cercetare.
  • Consultant în marketing și comunicare
  • Trainer
  • Funcţionar public;
  • Referent de specialitate;
  • Consilier;
  • Diplomat;
  • Profesor de ştiinţe socio-umane;
  • Asistent de cercetare.

 

Iată ce poți învăța la masterul de Comunicare organizațională:

  • Te poate ajuta să citești dintr-o privire limbajul non-verbal al celorlalți.
  • Îți poți da seama când te afli într-o relație sănătoasă sau nu.
  • Îți poți selecta pe baze științifice clienții, furnizorii și viitorii colegi.
  • Poți construi strategic, cu orizont de 2-3 ani, relații de parteneriat.
  • Ştii cum să îți autoevaluezi progresul ca lider și bun negociator.
  • Ştii să te pregătești pentru întâlniri cu mize mari.
  • Ştii clar cum se fac prezentările argumentate și convingătoare.
  • Înțelegi ce întrebări își pune interlocutorul și poți răspunde la acele întrebări.
  • Ştii să rezolvi obiecții și să comunici cu scepticii în mod elegant.
  • Înțelegi noțiunea de manipulare și știi cum să te ferești.
  • Îți construiești propriile criterii de influențare ca să te menții în zona etică.
  • Înveți să comunici cu tine însuți, să te motivezi și să îţi gestionezi bine energia.

 

Masterul de Comunicare organizațională este pentru tine, dacă:

  • Vrei să înveţi CUM să comunici, ca să reuşeşti în plan personal și profesional.

  • Vrei să treci la următorul nivel de performanță din cariera ta.

  • Vrei să simţi că ai controlul asupra cuvintelor, gesturilor şi dialogului când te afli într-o negociere.

 

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.