- Senat
- Arhiva senat 2016-2020
- Documente Universitate
- Proceduri Senat 2016-2020
- Proceduri Senat 2017
Procedura privind activitatea de consiliere si orientare in cariera 2017
Procedura privind monitorizarea insertiei socio-profesionale a absolventilor din UPIT (CCOC) 2017
Procedura operationala infiintarea certificarea interna si evaluarea unitatilor de cercetare 2017
Procedura calcul a cheluielilor prevazute in bugetul Scolii doctorale BIOLOGIE 2016-2017
Procedura calcul a cheluielilor prevazute in bugetul Scolii doctorale INFORMATICA 2016-2017
Procedura calcul a cheluielilor prevazute in bugetul Scolii doctorale MATEMATICA 2016-2017
Procedura de fundamentare a platilor salariale in cadrul Scolii doctorale BIOLOGIE 2016-2017
Procedura de fundamentare a platilor salariale in cadrul Scolii doctorale INFORMATICA 2016-2017
Procedura de fundamentare a platilor salariale in cadrul Scolii doctorale MATEMATICA 2016-2017
Procedura privind mobilitatea interna a personalului didactic si de cercetare
Procedura privind modalitatea de utilizare a sistemului antiplagiat in UPIT 2017
Procedura de lucru privind desfasurarea misiunilor de audit public intern de asigurare 2017
Procedura de lucru privind planificarea activitatii de audit public intern 2017
Procedura de sistem, controlul documentelor 2017
Procedura operatională privind competitia interna de proiecte de cercetare stiintifica 2017
Procedura operationala privind stimularea tinerilor cercetatori cu rezultate de excelenta 2017
Program de asigurare şi îmbunătăţire a calităţii activităţii de audit public intern 2017
Procedura restituire taxe studenti internationali 2017
Procedura de instruire in domeniul SSM 2017
Procedura operationala privind monitorizarea contractelor de cercetare 2017
Procedura de sistem controlul documentelor- revizia 1
Procedura privind evaluarea sistemului de comunicatie bidirectionala IFR 2017
INFORMARE VACCINARE
INFORMARE Astăzi, 10 februarie a.c., la 12:30, în platforma de programare au fost activate noile cabinete de vaccinare pentru administrarea vaccinului produs de AstraZeneca. În cele...
BIBLIOTECA UNIVERSITĂȚII DIN PITEȘTI
BIBLIOTECA UNIVERSITĂȚII DIN PITESTI **INFORMAŢII privind începerea anului universitar 2020 - 2021 eliberarea si/sau vizarea permisului de acces in bibliotecă înmatricula...
Special Issue "Future Internal Combustion Engines" as part of Vehicles (ISSN 2624-8921)"
Special Issue "Future Internal Combustion Engines" as part of Vehicles (ISSN 2624-8921)" https://www.mdpi.com/journal/vehicles/special_issues/IC_engines Dear Colleagu...
Metodologie privind organizarea și desfășurarea activităților didactice în anul universitar 2020-2021, aprobată în ședința Senatului din data de 16.11.2020
Metodologie privind organizarea si desfasurarea activitatilor didactice in 2020-2021
INVITAȚIE DE PARTICIPARE pentru achiziția de bunuri - ECHIPAMENTE IT și ACCESORII (4 loturi) - Anul 1
INVITAȚIE DE PARTICIPARE pentru achiziția de bunuri - ECHIPAMENTE IT și ACCESORII (4 loturi) - Anul 1 Lot 1. Echipamente de imprimare si copiere (Multifunctională, 1 bucată; ...
MĂSURI SPECIFICE conform HCA din 15.05.2020
MĂSURI SPECIFICE PENTRU DERULAREA ACTIVITĂȚILOR ÎN UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI ÎN ACTUALUL CONTEXT AL STĂRII DE ALERTĂ
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTĂȚI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...