Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Logo incredere
Instituție de învățământ superior cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français
Procedura privind instruirea È™i perfecÅ£ionarea periodică a cadrelor didactice ÅŸi a personalului administrativ cu activităţi în cadrul programelor de studiu IFR 2022
Metodologia privind organizarea ÅŸi desfăşurarea concursului de admitere pentru programele de studii de licenţă, forma de învăţământ cu frecvenţă redusă,  anul universitar 2022 ÷ 2023 2022
Procedura de monitorizare È™i evaluare a întregului personal implicat în programele IFR 2021

Procedura de elaborare, actualizare periodică È™i monitorizare a materialelor de studiu utilizate în procesul educational la forma de învățământ cu frecvență redusă (I.F.R.)

2021

Procedura Monitorizarea È™i asigurarea echivalenÈ›ei activităților din planul de învaÈ›amânt IFR cu cele de la IF

2021
Metodologia privind organizarea ÅŸi desfăşurarea concursului de admitere on-line pentru programele de studii de licenţă, forma de învăţământ cu frecvenţă redusă,  anul universitar 2021 ÷ 2022 2021

GHID PENTRU ELABORAREA/ACTUALIZAREA MATERIALELOR DE STUDIU ÎN TEHNOLOGIA ID- IFR

2021
METODOLOGIA PRIVIND ORGANIZAREA ÅžI DESFÄ‚ÅžURAREA CONCURSULUI DE ADMITERE ON-LINE PENTRU PROGRAMELE DE STUDII DE LICENŢĂ, FORMA DE ÎNVĂŢĂMÂNT CU FRECVENŢĂ REDUSÄ‚,
ANUL UNIVERSITAR 2020 - 2021
2020
METODOLOGIA PRIVIND ORGANIZAREA ÅžI DESFÄ‚ÅžURAREA CONCURSULUI DE ADMITERE PENTRU PROGRAMELE DE STUDII DE LICENŢĂ, FORMA DE ÎNVĂŢĂMÂNT CU FRECVENŢĂ REDUSÄ‚, ANUL UNIVERSITAR 2019 ÷ 2020 2019
METODOLOGIA PRIVIND ORGANIZAREA ÅžI DESFÄ‚ÅžURAREA CONCURSULUI DE ADMITERE PENTRU PROGRAMELE DE STUDII DE LICENŢĂ, FORMA DE ÎNVĂŢĂMÂNT CU FRECVENŢĂ REDUSÄ‚, ANUL UNIVERSITAR 2018 ÷ 2019 2018
Procedură privind monitorizarea și evaluarea sistemului tutorial și de comunicație bidirecțională 2017
PROCEDURĂ DE LUCRU PRIVIND REDACTAREA, APROBAREA ȘI REPARTIZAREA TEMELOR LUCRĂRILOR DE LICENȚĂ/DISERTAȚIE LA FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI DREPT 2017
PROCEDURÄ‚ DE LUCRU PRIVIND ÎNDRUMAREA STUDENÈšILOR LA FACULTATEA DE ȘTIINÈšE ECONOMICE ȘI DREPT 2017
METODOLOGIA PRIVIND EXAMINAREA ÅžI NOTAREA STUDENÅ¢ILOR LA FACULTATEA DE ȘTIINÈšE ECONOMICE ȘI DREPT 2017
GHID DE UTILIZARE A PLATFORMEI E-LEARNING DE CÄ‚TRE STUDENÈšI 2017

GHID PRIVIND EFECTUAREA STAGIULUI DE PRACTICÄ‚ ÎN CADRUL PROGRAMELOR DE STUDII UNIVERSITARE DE LICENŢĂ LA FORMA DE ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ REDUSÄ‚

2017

GHID DE UTILIZARE A PLATFORMEI E-LEARNING DE CÄ‚TRE CADRE DIDACTICE

2017

GHID DE NORME ETICE PRIVIND UTILIZAREA PLATFORMEI DE E-LEARNING A UNIVERSITÄ‚Å¢II DIN PITEÅžTI

2017
PROCEDURÄ‚ DE LUCRU - PRIVIND ALEGEREA DISCIPLINELOR OPÅ¢IONALE LA FACULTATEA DE ÅžTIINÅ¢E ECONOMICE È™i DREPT 2017

GHID PENTRU ELABORAREA MATERIALELOR DE STUDIU ÎN TEHNOLOGIA IFR

2016
STRATEGIE PRIVIND  MONITORIZAREA ÅžI EVALUAREA PROCESULUI EDUCAÅ¢IONAL 2016-2020
STRATEGIE PRIVIND  COMUNICAREA CU STUDENÈšII 2016-2020
STRATEGIA PRIVIND PERFECÅ¢IONAREA CADRELOR DIDACTICE  2016-2020

Procedura de elaborare/actualizare, multiplicare ÅŸi distribuire a resurselor de învăţare la forma de învăţământ cu frecvenţă redusă

2016
Procedura de evaluare a personalului didactic universitar implicat în programele IFR 2016
Procedura de monitorizare a activităţilor desfăşurate la seminarii, laboratoare şi proiecte la forma IFR 2016
Procedura privind perfecÅ£ionarea periodică a cadrelor didactice ÅŸi a personalului administrativ cu activităţi în programele de studiu IFR 2016
Regulament privind iniÅ£ierea, aprobarea, monitorizarea ÅŸi evaluarea periodică a programelor de studii la forma de învăţământ cu frecvenţă redusă din cadrul Universităţii din PiteÅŸti 2016

 

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.