- Facultăți
- Facultatea de Stiinte Economice și Drept
- CENTRUL ÎNVĂȚĂMÂNT FRECVENȚĂ REDUSĂ
- Managementul Calității
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu Drept- IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS- IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
**************************************************************************************************************************************************************************************************
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu Drept- IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS- IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
**************************************************************************************************************************************************************************************************
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu Drept- IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS- IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
**************************************************************************************************************************************************************************************************
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu Drept- IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS- IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
**************************************************************************************************************************************************************************************************
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu DREPT - IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS - IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR - pentru anul 2018
**************************************************************************************************************************************************************************************************
**************************************************************************************************************************************************************************************************Comisia pentru Evaluarea ÅŸi Asigurarea Calităţii la nivelul Centrului IFR –CEAC-C
Conf. univ. dr. Mădălina BRUTU
Conf. univ. dr. Andreea DRÄ‚GHICI
Constantin ENE (student)
Andrei CaÅŸa GRIGORESCU (absolvent)
Andreea NICULAE (Rian&Partners) - angajator
**************************************************************************************************************************************************************************************************
Comisiile pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii la nivelul programelor de studiu IFR
- Programul de studiu CIG FR (CEAC-CIG-FR)
- Lect. univ. dr. Mariana BÄ‚NUŢĂ – responsabil ECTS
- Lect. univ. dr. Mihaela DUMITRU
- Andreea Elena DUȚĂ (student)
- Daniela MOÅ¢EI (MIRCESCU) (absolvent)
- Constantin PÄ‚NESCU (S.C. METABET CF S.A.) – angajator
- Programul de studiu M FR (CEAC-M-FR)
- Lect. univ. dr. CrenguÅ£a Ileana SINISI– responsabil ECTS
- Conf. univ. dr. Daniela MIHAI
- Mihaela Andrada ANGELESCU (student)
- Adriana Elena GUŢĂ (absolvent)
- Dr. ec. Alina CRISTOCEA (Leoni Wiring Systems) - angajator
- Programul de studiu ECTS FR (CEAC-ECTS-FR)
- Lect. univ. dr. Cristina Ionela MICU – responsabil ECTS
- Lect. univ. dr. Smaranda TOMA
- Gabriela MINOIU (BINDER) (student)
- Bogdan FIÅžTOIU (absolvent)
- Sorina COMAN – angajator
- Programul de studiu Drept FR (CEAC-Drept-FR)
- Lect. univ. dr. Marius ANDREESCU– responsabil ECTS
- Lect. univ. dr. Amelia GHEOCULESCU
- Diana ANGHEL (student)
- Levinia Elena IONESCU (absolvent)
- Cristina GHINEÅ¢ (Cabinet individual de avocat Crisrina GHINEÅ¢) – angajator
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERÄ‚ FEROVIARÄ‚ È™i S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din PiteÈ™ti Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
InformaÈ›ii studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul EducaÈ›iei, pentru a È™asea oarÄ...
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior È™i în spiritul transparenÈ›ei decizionale È™i asumării responsabi...
Anunț privind desfășurarea concursului de ocupare a funcțiilor de DECAN din cadrul facultăților UNST POLITEHNICA București pentru mandatul 2024 – 2029
AnunÈ› privind desfășurarea concursului de ocupare a funcÈ›iilor de DECAN din cadrul facultăților UNST POLITEHNICA BucureÈ™ti pentru mandatul 2024 – 2029
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de InvestiÈ›ii
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTÄ‚ÈšI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...