- Facultăți
- Facultatea de Stiinte Economice și Drept
- CENTRUL ÎNVĂȚĂMÂNT FRECVENȚĂ REDUSĂ
- Managementul Calității
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu DREPT - IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS - IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR - pentru anul 2018
- PLANUL DE AUDIT INTERN AL CENTRULUI IFR - 2017
⇔ Comisia pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii la nivelul Centrului IFR –CEAC-C
Conf. univ. dr. Mădălina BRUTU
Conf. univ. dr. Andreea DRĂGHICI
Andrei Caşa GRIGORESCU (student)
Laurenţiu SOCOL (absolvent)
Andreea NICULAE (Rian&Partners) - angajator
⇔ Comisiile pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii la nivelul programelor de studiu IFR
- Programul de studiu CIG FR (CEAC-CIG-FR)
- Lect. univ. dr. Mariana BĂNUŢĂ – responsabil ECTS
- Lect. univ. dr. Mihaela DUMITRU
- Mihaela Alina HIRTICAN (student)
- Daniela MOŢEI (MIRCESCU) (absolvent)
- Constantin PĂNESCU (S.C. METABET CF S.A.) – angajator
- Programul de studiu M FR (CEAC-M-FR)
- Lect. univ. dr. Crenguţa Ileana SINISI– responsabil ECTS
- Conf. univ. dr. Grădinaru PUIU
- Cristina ANA (student)
- Adriana Elena GUŢĂ (absolvent)
- Dr. ec. Alina CRISTOCEA (Leoni Wiring Systems) - angajator
- Programul de studiu ECTS FR (CEAC-ECTS-FR)
- Lect. univ. dr. Cristina Ionela MICU – responsabil ECTS
- Lect. univ. dr. Smaranda TOMA
- Mirela MATEI (student)
- Bogdan FIŞTOIU (absolvent)
- Sorina COMAN – angajator
- Programul de studiu Drept FR (CEAC-Drept-FR)
- Lect. univ. dr. Ramona Duminică – responsabil ECTS
- Lect. univ. dr. Amelia Singh
- Diana ANGHEL (student)
- Levinia Elena IONESCU (absolvent)
- Cristina GHINEŢ (Cabinet individual de avocat Crisrina GHINEŢ) – angajator
BIBLIOTECA UNIVERSITĂȚII DIN PITEȘTI
BIBLIOTECA UNIVERSITĂȚII DIN PITESTI **INFORMAŢII privind începerea anului universitar 2020 - 2021 eliberarea si/sau vizarea permisului de acces in bibliotecă înmatricula...
Special Issue "Future Internal Combustion Engines" as part of Vehicles (ISSN 2624-8921)"
Special Issue "Future Internal Combustion Engines" as part of Vehicles (ISSN 2624-8921)" https://www.mdpi.com/journal/vehicles/special_issues/IC_engines Dear Colleagu...
Metodologie privind organizarea și desfășurarea activităților didactice în anul universitar 2020-2021, aprobată în ședința Senatului din data de 16.11.2020
Metodologie privind organizarea si desfasurarea activitatilor didactice in 2020-2021
Convocare Senat 29 martie 2021 - sedinta online
Convocare Senat 29 martie 2021 - sedinta online
DECIZIA NR. 163 din 26.03.2021 cu privire la zilele libere acordate cu prilejul Sfintelor Sarbatori de Paste
DECIZIA NR. 163 din 26.03.2021 cu privire la zilele libere acordate cu prilejul Sfintelor Sarbatori de Paste
MĂSURI SPECIFICE conform HCA din 15.05.2020
MĂSURI SPECIFICE PENTRU DERULAREA ACTIVITĂȚILOR ÎN UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI ÎN ACTUALUL CONTEXT AL STĂRII DE ALERTĂ
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTĂȚI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...