Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Logo incredere
Instituție de învățământ superior cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

BURSE  2023-2024 - sem I

AR-CMPA-burse performanta-sem1-2023-2024

TCM-burse performanta-sem1-2023-2024

IEI-burse performanta-sem1 - 2023-2024

ITT-IAMD-STM-IMFP-ML-TSR-burse performanta-sem1-2023-2024

BURSE SOCIALE -  LICENTA-2023-2024

BURSE SOCIALE - MASTER-2023-2024

Contestaţiile se vor depune în format scris la decanat la doamna Onescu Cristina şi în format electronic pe adresele: rodica.niculescu@upit.ro şi cristina.onescu@upit.ro. Mesajul are la subject: CONTESTATIE BURSA şi în conţinutul acestuia trebuie explicat motivul pentru care faceti contestaţia. Perioada de contestaţii este 20.11 – 21.11.2023, ora 14.30.

Studenţii beneficiari ai burselor de performanţă trebuie să aibă cont deschis la una din băncile: BCR, BRD, ING şi transmită o copie a IBAN-ului secretarei programului de studii.

Metodologie burse

Calendar Burse

GDPR student

GDPR membri familie

Model cerere_bursa performanta_2023-2024

Model cerere_bursa sociala_2023-2024

Model_Declaratie_venit_permanent_si_impozabil

Nota informare GDPR

Procedura privind calcul_venit_net aici se regasesc si documentele pentru dosar

BURSE  2022-2023 - sem II

Cererile pentru busele de performanta si merit se depun la secretariat in zilele de luni 27.03.2023  intre 9.00 -16.00 si marti 28.03.2023 intre orele  9.00-12.00 la secretara programului de studii la care este inmatriculat studentul beneficiar al bursei. De asemenea, beneficiarul bursei trebuie sa aiba cont deschis la una dintre bancile: BCR, BRD, ING. Formularul de cerere se gaseste mai jos.

BURSE DE PERFORMANTA 2022-2023 - sem II

BURSE DE MERIT 2022-2023 - sem II

BURSE SOCIALE 2022-2023 - sem II

Depunerea contestatiilor se va face pana VINERI 24.03.2023, ora 16.00, la secretariatul FMT.

Dosarele de bursa sociala  se depun pana in data de 17 MARTIE  2023, primele 15 zile lucratoare de la inceperea semestrului.

Media venitului net pe lunile luate in calcul nu trebuie sa depaseasca 1648.66 lei. 

Formular Cerere burse performanta_merit_ajutor social_ajutor social ocazional

Cerere bursa performanta – merit

Cerere BASO

Declaratie proprie raspundere - BURSE

Fisa studentului dosar BS

Formular Anexa 4 cerere acordare bursa+Nota inf GDPR

DOCUMENTATIE NECESARA PENTRU OBTINEREA BURSEI SOCIALE IN SEM II 2023

BURSE  2022-2023 - sem I

Metodologie FMT privind acordarea burselor UPit 60

Burse din fonduri proprii UPIT 60_2022-2023

Beneficiarii burselor UPIT 60 trebuie sa aduca un extras de cont pana maine, 29 noiembrie, ora 14.00, la decanat, sau sa timita o copie pe mail la secretara care administreaza programul. Bancile agreate sunt: BCR, BRD, ING

 

Cererile pentru busele de performanta si merit se depun la secretariat in zilele de 07.11.2022  intre 9.00 -16.00 si 8.11.2022 in intre  9-12.00. Cererea tip se gaseste mai jos sau la secretariat si trebuie insotita de extras de cont.

BURSE DE PERFORMANTA 2022-2023 - sem I

BURSE DE MERIT 2022-2023 - sem I

BURSE SOCIALE 2022-2023 - sem I

Depunerea contestatiilor se va face in perioada 02.11 - 04.11.2022 la secretariatul FMT in cadrul programului cu studentii, sau la adresele de mail: cristina.onescu@upit.ro sau rodica.niculescu@upit.ro

Dosarele de bursa sociala  se depun pana in data de 21.10.2022, primele 15 zile lucratoare de la inceperea semestrului.

Dosarele se depun la secretariatul FMT de luni pana vineri  intre orele 13-15.

Venitul  net pe membru de familie sa nu depaseasca 1524 lei. Lunile de referinta sunt iunie, iulie si august .

Formular Cerere burse performanta_merit_ajutor social_ajutor social ocazional

Cerere bursa performanta – merit

Cerere BASO

Declaratie proprie raspundere - BURSE

Fisa studentului dosar BS

Formular Anexa 4 cerere acordare bursa+Nota inf GDPR

FMT-Metodologie de acordare a burselor_FMT-2022-2023

UPIT-Regulament burse-2022-2023

BURSE  2021-2022 - sem II

ANUNT:

BENEFICIARII BURSELOR DE PERFORMANTA SI MERIT TREBUIE SA TRIMIA CEREREA COMPLETATA PANA IN DATA DE 25.03.2022 ORA 14.00.

CERERILE POT FI TRIMISE  PE ADRESA DE MAIL A FIECAREI SECRETARE CARE GESTIONEAZA PROGRAMUL DE STUDIU SAU IN SECRETARIAT .

PENTRU STUDENTII CARE NU AU CONTURI IN CARE POT FI  VIRATE BURSELE POT  DESCHIDE CONT LA BCR SAU BRD.

BURSE DE PERFORMANTA 2021-2022 - sem II

BURSE DE MERIT 2021-2022 - sem II

BURSE SOCIALE 2021-2022 - sem II

Depunerea contestatiilor se va face in perioada 21.03-23.03.2022 la secretariatul FMT in cadrul programului cu studentii, sau la adresele de mail: cristina.onescu@upit.ro sau rodica.niculescu@upit.ro

Perioada de depunere a documentelor pentru bursele de ajutor social, bursele de ajutor social ocazional, bursele speciale cultural artistice si sportive, bursele din venituri proprii este 21 februarie - 11 martie 2022 (primele 15 zile lucratoare de la inceperea sem.II al anului universitar 2021-2022). Documentele se vor depune fizic la secretariatul facultatii. Pentru semestrul II se vor lua in calcul veniturile nete ale membrilor familiei aferente lunilor noiembrie, decembrie 2021, ianuarie 2022. La calculul venitului pe membru de familie se tine seama de venitul minim net pe economie care este de 1386 lei/luna pentru lunile noiembrie si decembrie, respectiv 1524 lei/luna - pentru luna ianuarie 2022.

Calendar de acordare a burselor:

- Analiza cererilor si adosarelor de bursa sociala de catre Comisiile de acordare a burselor la nivel de facultate: 14.03-18.03.2022

- Afisarea listelor cu studentii beneficiari de bursa: 18.03.2022

- Depunerea contestatiilor: 21.03-23.03.2022

- Afisarea rezolutiilor la contestatii: 28.03.2022

- Afisarea listelor finale cu studentii beneficiari de bursa: 29.03.2022

- Transmiterea listelor finale catre Comisia de burse pe universitate: 29.03.2022

Programul de depunere a dosarelor: luni, marti, miercuri, joi, vineri intre orele 13.00 - 15.00 la sediul FMT

REGULAMENT PRIVIND ACORDAREA BURSELOR LA CICLURILE DE STUDII DE LICENȚĂ ȘI MASTERAT - UPIT-2021-2022-editia2-rev1

BURSE  2021-2022 - sem I

BURSE DE PERFORMANTA 2021-2022 - sem I

BURSE DE MERIT 2021-2022 - sem I - dupa contestatii

BURSE SOCIALE 2021-2022 - sem I

 

Studentii care beneficiaza de burse de performanta si merit trebuie sa depuna cererea atasata pana miercuri, 27 octombrie, ora 14.00 la adresele: cristina.onescu@upit.ro (AR, ITT, STM, IAMD, ML, IMFP, TSR) si mihaela.popescu@upit.ro (IEI, TCM).

Studentii beneficiari ai burselor trebuie sa aiba cont la BRD sau BCR si sa trimita un extras de cont (cei care nu au facut acest lucru, inca) pe adresele de mail de mai sus.

Asteptam contestatiile la adresele de mail: rodica.niculescu@upit.ro si cristina.onescu@upit.ro. Termenul de depunere a contestațiilor este marti, 26 octombrie 2021, ora 20.00. Documentul trebuie să conțină datele de identificare ale contestatarului (nume, prenume, specializare, an, grupă, număr de tefefon sau adresă de mail) și motivul care stă la baza contestației.

Perioada de depunere a documentelor pentru bursele de ajutor social, bursele de ajutor social ocazional, bursele speciale cultural artistice si sportive, bursele din venituri proprii este 01-21 octombrie 2021 (primele 15 zile lucratoare de la inceperea sem.I al anului universitar 2021-2022). Documentele se vor depune fizic la secretariatul facultatii. Pentru semestrul I se vor lua in calcul veniturile nete ale membrilor familiei aferente lunilor iunie, iulie, august 2021. La calculul venitului pe membru de familie se tine seama de venitul minim net pe economie care este de 1386 lei/luna.

Programul de depunere a dosarelor: luni, marti, miercuri, joi, vineri intre orele 13.00 - 15.00 la sediul FMT

Metodologie de acordare a   burselor_FMT-2021-2022

REGULAMENT PRIVIND ACORDAREA BURSELOR LA CICLURILE DE STUDII DE LICENȚĂ ȘI MASTERAT - UPIT-2021-2022

Burse NUCLEARELECTRICA


PROGRAM "EURO 200" pe anul 2020

CONTINUTUL DOSARULUI

Model CERERE - "EURO 200"

CALENDAR "EURO 200"

Sunt eligibili studenții cu vârsta până în 26 de ani, cu minim 45 de credite acumulate în anul precedent, al căror venit brut lunar pe membru de familie se încadrează în plafonul de 250 lei/lună.

Cererea scanată se trimite până la data de 17 aprilie, ora 12, pe adresa   alin.rizea@upit.ro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                          MODIFICAT 01.11.2023

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.