- Facultăți
- Facultatea de Mecanica si Tehnologie
- Departamentul Fabricație și Management Industrial
- Asigurarea Calității
AgenÅ£ia Română de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Superior - http://www.aracis.ro/
Legislație privind asigurarea calității
Evaluatori ARACIS
Prof. dr. ing. Eduard LaurenÅ£iu NiÅ£u – domeniul Inginerie ÅŸi Management
Organizarea activităţilor privind Asigurarea Calității în cadrul Departamentului de FabricaÅ£ie ÅŸi Management Industrial
Direcţii de acţiune
- organizarea bazei de date specifice fiecărui program de studiu, care să permită autoevaluarea calităţii;
- evaluarea resurselor de învăţare ÅŸi sprijinului oferit studenÅ£ilor în formarea lor, specifice fiecărui program de studiu;
- monitorizarea programelor de studiu coordonate de departament;
- monitorizarea feed-back-ului de la studenÈ›ii absolvenÈ›i È™i angajatori, privind structura È™i calitatea prestaÈ›iei educaÈ›ionale È™i îmbunătățirea acesteia în consecință;
- publicarea periodică a unor materiale informative cu privire la calitatea programelor de studiu.
Activități specifice |
Evaluare discipline de studiu |
Colectarea, verificarea şi arhivarea fișelor de disciplină |
Evaluare periodică cadre didactice |
Evaluarea îndeplinirii de cadrele didactice a cerinÈ›elor ARACIS - analiza acoperirii activităților didactice cu materiale proprii; - evaluarea activității È™tiinÈ›ifice a cadrelor didactice în domeniul disciplinelor din post. |
Analiză pregătire studenÅ£i: - analiză privind pregătirea studenÅ£ilor de la programele de studii coordonate de departament ÅŸi la disciplinele din comenzi prin prisma rezultatelor obÅ£inute în sesiunea din iarnă; - analiză privind îndrumarea studenÅ£ilor de la programele de studii coordonate de departament; - analiza pregătirii studenÅ£ilor de la programele de studii de licenţă / master prin prisma rezultatelor obÅ£inute în anul universitar precedent. Finalizare studii - analiză privind stadiul organizării stagiilor de practică pentru finalizarea studiilor de licenţă; - analiză privind stadiul derulării Proiectelor de Diplomă de la programele de studii de licenţă; - analiză privind finalizarea studiilor de licență È™i master. |
Analiza gradului de dezvoltare a resurselor umane din cadrul departamentului |
Proceduri / Metodologii specifice Departamentului de Fabricație şi Management Industrial
PO-FMT-DFMI-01- Procedură operaÈ›ională privind evaluarea activității ÅŸtiinÅ£ifice a cadrelor didactice în domeniul disciplinelor din post
Scop - Procedura prezintă modalitatea de evaluare a îndeplinirii cerinÅ£elor ARACIS privind desfăşurarea activităţii de cercetare ÅŸtiinÅ£ifică în domeniul disciplinelor cuprinse în norma didactică.
MET-FMT-DFMI-01- Metodologie privind organizarea şi desfășurarea activității de practică la programele de studii T.C.M. şi I.E.I.
Scop - Metodologia stabileÈ™te cadrul general de organizare ÅŸi desfășurare a practicii studenÈ›ilor în Departamentul de FabricaÈ›ie È™i Management Industrial, la programele de studii T.C.M. È™i I.E.I.
MET-FMT-DFMI-02- Metodologie privind repartizarea temelor proiectelor de diplomă / lucrărilor de disertație
Scop – Metodologia stabileÈ™te cadrul privind procesul de repartizare a temelor proiectelor de diplomă / lucrărilor de disertaÈ›ie pentru programele de studii coordonate de departament.
MET-FMT-DFMI-03- Metodologie privind acoperirea activităților didactice cu material propriu È™i evaluarea materialelor de învățare
Scop – Metodologia prezintă modalitatea de evaluare a îndeplinirii gradului de acoperire a disciplinelor din planurile de învăţământ ale programelor de studiu, coordonate de Departamentul de FabricaÅ£ie ÅŸi Management Industrial, cu materiale didactice proprii.
PO-FMT-DFMI-02 - Procedură operațională privind evaluarea unei discipline de studiu
Scop - Procedura va fi aplicată în scopul creÈ™terii calității procesului educaÈ›ional prin evaluarea periodică a fiecărei discipline din planul de învățământ aferent unui program de studii.
Responsabil de Calitate la nivelul Departamentului,
Conf. dr. ing. Nadia Belu
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERÄ‚ FEROVIARÄ‚ È™i S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din PiteÈ™ti Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
InformaÈ›ii studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul EducaÈ›iei, pentru a È™asea oarÄ...
Al 10-lea Congres al Matematicienilor Români, Universitatea din Pitești, 30 iunie - 5 iulie 2023
Universitatea din PiteÈ™ti va găzdui, în perioada 30 iunie - 5 iulie 2023, cel de-al 10-lea Congres al Matematicienilor Români, congres organizat în comun de SecÈ›...
Care sunt veniturile medii ale unui student român? Care sunt caracteristicile generale ale unui student care ia bursă? Ce proporție a studenților lucrează în timpul facultății și în ce fel l
Care sunt veniturile medii ale unui student român? Care sunt caracteristicile generale ale unui student care ia bursă? Ce proporÈ›ie a studenÈ›ilor lucrează în timpul facultăț...
TABERE STUDENȚEȘTI 2023
Perioada de depunere a cererilor este 24.05 – 14.06.2023 Pentru nai nulte detalii accesaÈ›i link-ul https://www.upit.ro/ro/relatii-cu-mediul-socio-economic/stud/tabere-studentesti1
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTĂȚI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...