- Facultăți
- Facultatea de Mecanica si Tehnologie
- Departamentul Fabricație și Management Industrial
- Asigurarea Calității
Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Superior - http://www.aracis.ro/
Legislație privind asigurarea calității
Evaluatori ARACIS
Prof. dr. ing. Eduard Laurenţiu Niţu – domeniul Inginerie şi Management
Organizarea activităţilor privind Asigurarea Calității în cadrul Departamentului de Fabricaţie şi Management Industrial
Direcţii de acţiune
- organizarea bazei de date specifice fiecărui program de studiu, care să permită autoevaluarea calităţii;
- evaluarea resurselor de învăţare şi sprijinului oferit studenţilor în formarea lor, specifice fiecărui program de studiu;
- monitorizarea programelor de studiu coordonate de departament;
- monitorizarea feed-back-ului de la studenții absolvenți și angajatori, privind structura și calitatea prestației educaționale și îmbunătățirea acesteia în consecință;
- publicarea periodică a unor materiale informative cu privire la calitatea programelor de studiu.
Activități specifice |
Evaluare discipline de studiu |
Colectarea, verificarea şi arhivarea fișelor de disciplină |
Evaluare periodică cadre didactice |
Evaluarea îndeplinirii de cadrele didactice a cerințelor ARACIS - analiza acoperirii activităților didactice cu materiale proprii; - evaluarea activității științifice a cadrelor didactice în domeniul disciplinelor din post. |
Analiză pregătire studenţi: - analiză privind pregătirea studenţilor de la programele de studii coordonate de departament şi la disciplinele din comenzi prin prisma rezultatelor obţinute în sesiunea din iarnă; - analiză privind îndrumarea studenţilor de la programele de studii coordonate de departament; - analiza pregătirii studenţilor de la programele de studii de licenţă / master prin prisma rezultatelor obţinute în anul universitar precedent. Finalizare studii - analiză privind stadiul organizării stagiilor de practică pentru finalizarea studiilor de licenţă; - analiză privind stadiul derulării Proiectelor de Diplomă de la programele de studii de licenţă; - analiză privind finalizarea studiilor de licență și master. |
Analiza gradului de dezvoltare a resurselor umane din cadrul departamentului |
Proceduri / Metodologii specifice Departamentului de Fabricație şi Management Industrial
PO-FMT-DFMI-01- Procedură operațională privind evaluarea activității ştiinţifice a cadrelor didactice în domeniul disciplinelor din post
Scop - Procedura prezintă modalitatea de evaluare a îndeplinirii cerinţelor ARACIS privind desfăşurarea activităţii de cercetare ştiinţifică în domeniul disciplinelor cuprinse în norma didactică.
MET-FMT-DFMI-01- Metodologie privind organizarea şi desfășurarea activității de practică la programele de studii T.C.M. şi I.E.I.
Scop - Metodologia stabilește cadrul general de organizare şi desfășurare a practicii studenților în Departamentul de Fabricație și Management Industrial, la programele de studii T.C.M. și I.E.I.
MET-FMT-DFMI-02- Metodologie privind repartizarea temelor proiectelor de diplomă / lucrărilor de disertație
Scop – Metodologia stabilește cadrul privind procesul de repartizare a temelor proiectelor de diplomă / lucrărilor de disertație pentru programele de studii coordonate de departament.
MET-FMT-DFMI-03- Metodologie privind acoperirea activităților didactice cu material propriu și evaluarea materialelor de învățare
Scop – Metodologia prezintă modalitatea de evaluare a îndeplinirii gradului de acoperire a disciplinelor din planurile de învăţământ ale programelor de studiu, coordonate de Departamentul de Fabricaţie şi Management Industrial, cu materiale didactice proprii.
PO-FMT-DFMI-02 - Procedură operațională privind evaluarea unei discipline de studiu
Scop - Procedura va fi aplicată în scopul creșterii calității procesului educațional prin evaluarea periodică a fiecărei discipline din planul de învățământ aferent unui program de studii.
Responsabil de Calitate la nivelul Departamentului,
Conf. dr. ing. Nadia Belu
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței inst...
Biblioteca Digitală a Centrului Universitar Pitești
Biblioteca Digitală a Centrului Universitar Pitești și bibliografiile în format digital un nou serviciu esențial pentru studiul online, destinat utilizatorilor - Ghid pentru accesare...
ANUNȚ - Posturi vacante Proiect PRIMSTUD ( 6 Februarie 2025 )
Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București - Centrul Universitar Pitești anunță scoaterea la concurs a următoarelor posturi vacante în cadrul proiectulu...
Proces - Verbal evaluare și selecție a dosarelor de concurs Încheiat astăzi: 12.02.2025 Proiect PRIMSTUD
Proces - Verbal evaluare și selecție a dosarelor de concurs Încheiat astăzi: 12.02.2025 Proiect PRIMSTUD
Raport final / Nr. înregistrare: P11/PRIMSTUD/120/17.02.2025
Raport final / Nr. înregistrare: P11/PRIMSTUD/120/17.02.2025
Notă de Informare Proiect PRIM STUD
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL în vederea derulării procesului de selecție a elevilor și studenților candidați pentru constituirea grupului țin...