- Facultăți
- Facultatea de Științe, Educație Fizicã şi Informaticã
- Informații pentru studenții FSEFI
- SESIUNEA DE COMUNICĂRI ȘTIINȚIFICE STUDENȚEȘTI -
Matematică - Informatică (SCSS 2023)
26 mai (DMI-FȘEFI-UPIT)
Secțiunile SCSS 2023 Secțiunea I - Informatică - ora 10.00 Secțiunea II - Informatică aplicată - ora 10.00 Secțiunea III - Matematică - ora 11.00
|
Înscrierile se vor realiza până la data de 25 mai 2023. InformaÈ›iile necesare pentru înscrierea la Sesiunea de comunicări È™tiinÈ›ifice studenÈ›eÈ™ti sunt: nume È™i prenume, adresa de email, titlul lucrării, profesorul coordonator, anul de studii È™i specializarea - se transmit la adresa email: dmateinfo @yahoo.com. |
EUROSTUDENT 8 |
Care sunt veniturile medii ale unui student român? Care sunt caracteristicile generale ale unui student care ia bursă? Ce proporÈ›ie a studenÈ›ilor lucrează în timpul facultății È™i în ce fel le afectează acest lucru experienÈ›a de studiu?
La aceste întrebări È™i multe altele încercăm să găsim răspunsul în perioada mai-iunie 2023, când are loc o cercetare amplă privind condiÈ›iile de viață ÅŸi de studiu ale studenÈ›ilor din România, prin intermediul chestionarului EUROSTUDENT VIII.
EUROSTUDENT este o cercetare transnaÈ›ională care are ca obiectiv principal colectarea de date despre condiÈ›iile sociale È™i economice ale studenÈ›ilor din Europa, în aproximativ 30 de țări. StudenÈ›ii sunt întrebaÈ›i despre condiÈ›iile lor de viață ÅŸi de studiu, bugetul de timp alocat activităților educative, situaÈ›ia pe piaÈ›a forÈ›ei de muncă, veniturile È™i cheltuielile, dar È™i despre internship-urile È™i mobilitățile internaÈ›ionale realizate. Datele naÈ›ionale sunt apoi centralizate la nivel european È™i prezentate comparativ. Implementarea naÈ›ională a studiului este coordonată de Ministerul EducaÈ›iei (ME), prin Unitatea Executivă pentru FinanÈ›area Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării È™i Inovării (UEFISCDI) È™i Centrul NaÈ›ional de Politici È™i Evaluare în EducaÈ›ie – Unitatea de Cercetare în EducaÈ›ie (CNPEE-UCE).
Dacă eÈ™ti student la licență sau la masterat într-o universitate de stat sau privată, vei primi prin e-mail în această perioadă o invitaÈ›ie pentru a completa chestionarul EUROSTUDENT, pe care te rugăm să nu o ignori, fiind o oportunitate utilă să-È›i faci vocea auzită È™i să oferi decidenÈ›ilor politici informaÈ›ii relevante cu privire la viaÈ›a de student din România!
Mai multe detalii despre studiu, precum și rezultatele valurilor precedente de implementare, sunt disponibile la adresele http://eurostudent.uefiscdi.ro/, https://www.eurostudent.eu/ și https://database.eurostudent.eu/drm/.
CONCURS DE PROGRAMARE
13 mai 2023, ediția a IV-a
https://dopopan.ro/proday/indexDay2023.html
PROGRAMARE C/C++ pentru elevi și studenți
Programming Day for high school students and undergraduate students
University of Pitesti, Faculty of Sciences, Physical Education and Computer Science
Department of Mathematics and Computer Science
Chair: Conf. univ. dr. Doru Anastasiu Popescu
Email: doru.popescu@upit.ro
OC Chair: Conf. univ. dr. Doru Constantin
Email: cdomanid@yahoo.com
ANUL UNIVERSITAR 2022-2023
Informații studiul european EUROSTUDENT VIII
În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul EducaÈ›iei, pentru a È™asea oară, la studiul european EUROSTUDENT.
Cercetarea îÈ™i propune să asigure sprijin în creÈ™terea capacității de colectare È™i monitorizare a datelor privind situaÈ›ia socială È™i economică a studenÈ›ilor, iar rezultatul va oferi o perspectivă comparativă la nivel european ce va contribui È™i la îmbunătățirea propriului sistem de învățământ superior.
Mai multe informaÈ›ii cu privire la studiul Eurostudent ÎN ROMÂNIA:
STRUCTURA CHESTIONARULUI EUROSTUDENT VIII
CONÈšINUTUL CHESTIONARULUI EUROSTUDENT VIII
SINTEZA STUDIULUI EUROSTUDENT VII - ROMÂNIA
Pe această cale, vă informăm asupra faptului că studenÈ›ii Universității din PiteÈ™ti de la ciclurile de licență È™i masterat vor primi, sub coordonarea UEFISCDI, pe adresele de e-mail instituÈ›ionale, un chestionar cu privire la condiÈ›iile de studiu È™i de viață în cadrul comunității UPIT.
ANUNÈš
Deschiderea ANULUI UNIVERSITAR 2022-2023 - Facultatea de Ştiințe, Educație Fizică și Informatică
va avea loc în sala S003 MarÈ›i 04.10.2022, ora 12.00.
StudenÅ£ii din anii II, III ÅŸi IV trebuie, să se prezinte la secretariatul facultăţii pentru înscrierea în anul universitar 2022-2023 până la data de 14.10.2022 între orele 10-12 cu următoarele documente:
- cerere de înscriere (formular tip este ataÈ™at, trebuie listat, completat È™i semnat în original);
- copie de pe cartea de identitate;
- declaraÈ›ie de consimţământ (formular tip este ataÈ™at, trebuie listat, completat È™i semnat în original);
- act adiÈ›ional la contractul de studii în 2 exemplare (formularul tip se completeaza la secretariat);
- anexă la actul adiÈ›ional de studii în 2 exemplare (formularul tip se completeaza la secretariat);
- chitanţa cu prima transa (50%) din taxa de scolarizare (pentru studenţii cu taxă)
- carnetul de student pentru viza ;
- legitimaţie de călătorie pentru viza;
Toate documentele de mai sus sunt obligatorii. Studentul care nu depune documentele până la data de 14.10.2022 va fi exmatriculat.
( Regulamentul privind activităţile profesionale studenţeşti)
ANUL UNIVERSITAR 2021-2022
Sesiune extraordinară
StudenÅ£ii din anii neterminali pot susÅ£ine maxim 4 examene nepromovate cu achitarea taxei de 300 lei/examen nepromovat în perioada 19.09.2022-20.09.2022 între orele 8,00 - 16,00. Cererile ÅŸi chitanÅ£ele se depun la secretariatul facultăţii înainte de susÅ£inerea examenelor. (Hotărârea Senatului din data de 16.09.2022).
Vă informăm că Programul „Euro 200" pentru stimularea achiziÅ£ionării de calculatoare, adresat elevilor ÅŸi studenÅ£ilor în vârstă de până la 26 de ani care provin
din familii cu un venit brut lunar de maximum 250 lei pe membru de familie se desfăşoară ÅŸi în acest an.
Astfel, luând în considerare prevederile H.G. nr. 1294/2004 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 269/2004 privind acordarea unui ajutor
financiar în vederea stimulării achiziÅ£ionării de calculatoare, actele necesare în dosarul pentru obÅ£inerea ajutorului financiar „Euro 200" sunt.
1. cererea tip (Anexa 2 la Normele metodologice prevăzute î n HG 1294/2004);
2. actul de identitate al studentului care aplică (original şi copie);
3. certificate de naÅŸtere ÅŸi/sau actele de identitate ale membrilor familiei (original ÅŸi copie);
4. adeverinţe de elev/student ale fraţilor:
5. actele doveditoare, în original, privind veniturile brute cu caracter permanent realizate de către membrii familiei î n luna precedentă depunerii
cererii (în original);
6. declaraÅ£ie pe propria răspundere cum că venitul brut lunar pe membru de familie se încadrează în baremul prevăzut prin lege (mai mic sau egal cu 250
lei) şi că familia dispune de diferenţa de bani pentru achiziţionarea calculatorului (se va semna la depunere);
7. adeverinÅ£a e liberată de către facultate din care să rezulte faptul că studentul a promovat cu minimum 45 de credite î n anul universitar anterior
depunerii cererii (cu excepţia studenţilor din anul 1), respectiv adeverinţa din care să rezulte calitatea de student (pentru studenţii din anul I);
8. declaraţie privind bunurile mobile sau imobile ale familiei (formular tip la nivel de universitate).
Dosarele pot fi depuse până vineri, 14 aprilie 2022, ora 16.00 la Rectoratul UPIT, camera 5.
Vor fi luate în considerare doar dosarele care conÅ£in toate documentele menÅ£ionate mai sus.
Adresa aplicare Metodologie de decontare abonamente transport intern si_sau extern
STRUCTURA ANULUI UNIVERSITAR 2021-2022
ANUNÅ¢
StudenÅ£ii din anii II, III ÅŸi IV trebuie, să se prezinte la secretariatul facultăţii pentru înscrierea în anul universitar 2021-2022 până la data de 15.10.2021 între orele 10-12 cu următoarele documente:
(formular tip este atasat, trebuie listat, completat si semnat in original);
- copie de pe cartea de identitate;
- declaraÈ›ie de consimţământ (formular tip este atasat, trebuie listat, completat È™i semnat in original);
- act adiÈ›ional la contractul de studii în 2 exemplare
(formularul tip se completeaza la secretariat);
- anexă la actul adiÈ›ional de studii în 2 exemplare
(formularul tip se primeste de la îndrumătorul de an, trebuie listat, completat si semnat in original);
- chitanţa cu prima transa (50%) din taxa de scolarizare (pentru studenţii cu taxă)
- carnetul de student pentru viza ;
- legitimaţie de călătorie pentru viza;
Toate documentele de mai sus sunt obligatorii.
Studentul care nu depune documentele până la data de 15.10.2021 va fi exmatriculat.
( Regulamentul privind activităţile profesionale studenţeşti)
TABERE 2021
ANUNÈš
Comisia de selecÈ›ie a studenÈ›ilor beneficiari de tabere studenÈ›eÈ™ti, FSEFI -2021, se va întruni în data de 15.07.2021, orele 12:00 în sala S 215 (Decanat FSEFI)
Anul acesta au fost alocate Universității din PiteÈ™ti un număr de 58 de locuri în tabere.
SERIILE SUNT:
Seria I : 11-16.08.2021
Seria II : 16-21.08.2021
Seria III : 21-26.08.2021
Seria IV : 26-31.08.2021
NU SE CUNOSC MOMENTAN LOCATIILE DE TABARA
Perioada de inscriere pentru studenti este 06.07-11.07.2021.
CEREREA de inscriere (completata si semnata) se va depune la secretariatul facultatii.
Metodologie Tabere Studentesti 2021
Curs Crystal Data Science È™i Data Engineering (GRATUIT, ONLINE din 5 iulie 2021, oportunitate de vară) Se pot înscrie studenÈ›i de la toate specializările de la FSEFI, FECC È™i FMT din UPIT |
ANUL UNIVERSITAR 2020-2021
PROCEDURÄ‚ privind DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚILOR DE EVALUARE ÎN REGIM ONLINE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2020 - 2021 ÎN CADRUL F.Ș.E.F.I.
Procedură operaÈ›ională ORGANIZAREA ȘI DESFĂȘURARE A PROCESULUI EDUCAÈšIONAL ÎN ANUL UNIVERSITAR 2020-2021 ÎN F.Ș.E.F.I.
Chestionarul Național Studențesc - https://www.chestionar-studenti.ro
Ministerul EducaÈ›iei È™i Cercetării (MEC) È™i Unitatea Executivă pentru FinanÈ›area Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării È™i Inovării (UEFISCDI) îÈ™i propun să îmbunătățească condiÈ›iile de viață È™i de studiu ale studenÈ›ilor din România. În acest sens, îÈ›i propunem să completezi Chestionarul NaÈ›ional StudenÈ›esc pentru ca opinia ta să fie valorificată.
LISTE CU STUDENTII BENEFICIARI AI BURSELOR
STRUCTURA ANULUI UNIVERSITAR 2020/2021 - Hotararea nr. 137/21.09.2020 cu privire la structura generala a anului universitar 2020_2021
Hotărârea nr. 110_10.06.2019 - cu privire la aprobarea taxelor de È™colarizare
ANUL UNIVERSITAR 2019-2020
STUDENÅ¢II BENEFICIARI AI BURSELOR - SEM. II, AN UNIVERSITAR 2019-2020
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERÄ‚ FEROVIARÄ‚ È™i S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din PiteÈ™ti Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
InformaÈ›ii studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul EducaÈ›iei, pentru a È™asea oarÄ...
Al 10-lea Congres al Matematicienilor Români, Universitatea din Pitești, 30 iunie - 5 iulie 2023
Universitatea din PiteÈ™ti va găzdui, în perioada 30 iunie - 5 iulie 2023, cel de-al 10-lea Congres al Matematicienilor Români, congres organizat în comun de SecÈ›...
Care sunt veniturile medii ale unui student român? Care sunt caracteristicile generale ale unui student care ia bursă? Ce proporție a studenților lucrează în timpul facultății și în ce fel l
Care sunt veniturile medii ale unui student român? Care sunt caracteristicile generale ale unui student care ia bursă? Ce proporÈ›ie a studenÈ›ilor lucrează în timpul facultăț...
TABERE STUDENȚEȘTI 2023
Perioada de depunere a cererilor este 24.05 – 14.06.2023 Pentru nai nulte detalii accesaÈ›i link-ul https://www.upit.ro/ro/relatii-cu-mediul-socio-economic/stud/tabere-studentesti1
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTĂȚI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...