Universitatea din Pitești

Universitatea din Pitești

Logo incredere
Universitate cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

Direcţia Generală Administrativă funcţionează, conform Organigramei

Conducerea DirecÅ£iei Generale Administrative este asigurată de Directorul General Administrativ, care face parte de drept din Consiliul de AdministraÅ£ie. Postul de director general administrativ se ocupă prin concurs organizat de Consiliul de AdministraÅ£ie al Universităţii din PiteÅŸti. Validarea concursului se face de către Senatul universitar, iar numirea pe post, de către Rector. Directorul General Administrativ urmăreÅŸte eficienÅ£a tuturor structurilor organizatorice aflate în subordinea sa, prin coordonare, îndrumare ÅŸi control. Directorul general administrativ îÅŸi desfăşoară activitatea în conformitate cu fiÅŸa postului, care se aprobă de Consiliul de administraÅ£ie, ÅŸi are următoarele atribuÅ£ii principale:

  • participă la managementul strategic al Universităţii din PiteÅŸti, în calitate de membru al echipei de conducere;
  • propune obiective ÅŸi indicatori de performanţă ai direcÅ£iei administrative, în corelare cu obiectivele strategice ÅŸi obiectivele manageriale stabilite la nivel de universitate;
  • asigură atât punerea în practică precum ÅŸi urmărirea din punct de vedere administrativ a politicii universităţii;
  • iniÅ£iază ÅŸi desfăşoară activităţi care vizează ameliorarea eficacităţii gestionării resurselor Universităţii;
  • coordonează ÅŸi monitorizează activităţiile de achiziÅ£ii ÅŸi investiÅ£ii în folosul universităţii;
  • organizează, coordonează ÅŸi controlează întreaga activitate administrativă ÅŸi tehnică a Universităţii din PiteÅŸti, pe baza hotărârilor Senatului, ale Consiliului de AdministraÅ£ie ÅŸi deciziilor Rectorului;
  • asigură respectarea dispoziÅ£iilor legale în activitatea economică ÅŸi financiară, prin cooperarea ce se impune cu alte structuri de specialitate;
  • urmăreÅŸte eficientizarea continuă a activităţilor în sectoarele pe care le coordonează;
  • monitorizează ÅŸi evaluează periodic situaÅ£ia realizării obiectivelor direcÅ£iei administrative;
  • întocmeÅŸte ÅŸi înaintează spre aprobare Senatului universitar propuneri strategice de îmbunătăţire a activităţii administrative ÅŸi tehnice a universităţii, în corelare cu strategia ÅŸi politica generală a universităţii;
  • repartizează sarcini ÅŸi metode de lucru pentru personalul aflat în subordine;
  • întocmeÅŸte fiÅŸa postului pentru personalul din subordine.

 

Direcţia Generală Administrativă cuprinde

  • DirecÈ›ia Generală Administrativă cu structurile:
    • Biroul AchiziÅ£ii;
    • Serviciul Privat pentru SituaÅ£ii de Urgenţă;
    • Serviciul Intern de Prevenire ÅŸi ProtecÅ£ie;
    • Serviciul Tehnic Administrativ;

și

  • Serviciul Administrativ
Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.