- Direcția Generală Administrativă
- Structură Direcția Generală Administrativă
Biroul AchiziÅ£ii este condus de un Åžef de birou subordonat Directorului General Administrativ, iar activitățile desfaÈ™urate în cadrul acestui birou respectă Procedura OperaÈ›ională privind Desfășurarea AchiziÈ›iilor publice în cadrul Universităţii din PiteÈ™ti. Personalul din cadrul acestui birou are, conform Procedurii OperaÈ›ionale privind Desfășurarea AchiziÈ›iilor publice în cadrul Universităţii din PiteÈ™ti, în principal, următoarele atribuÅ£ii:
- respectă cerinÅ£ele legale în vigoare privind modul de realizare a achiziÅ£iilor publice, procedurile de atribuire a contractelor de achiziÅ£ie publică, instrumentele ÅŸi tehnicile specifice care pot fi utilizate pentru atribuirea contractelor de achiziÅ£ie publică, cu scopul alinierii la cadrul legal necesar pentru a realiza achiziÅ£ionarea de bunuri, servicii ÅŸi lucrări, în condiÅ£ii de eficienţă economică ÅŸi socială, cu respectarea principiilor prevăzute de Legea nr. 98/2016 privind achiziÅ£iile publice;
- elaborează Programul anual al achiziÅ£iilor publice în conformitate cu necesităţile obiective ÅŸi priorităţile comunicate de celelalte structuri ale universităţii, în funcÅ£ie de fondurile care urmează să fie alocate prin bugetul anual;
- iniÅ£iază ÅŸi aplică procedurile de achiziÅ£ie publică, în conformitate cu legislaÅ£ia în vigoare, cu procedurile interne ÅŸi cu planul de achiziÅ£ii;
- asigură întocmirea documentaÅ£iei de atribuire (după caz, întocmirea caietului de sarcini, colaborează cu specialiÅŸti din structurile universităţii), a formelor de comunicare (publicitate) ÅŸi transmite organismelor abilitate cu verificarea ÅŸi monitorizarea achiziÅ£iilor documentele prevăzute de legislaÅ£ia specifică;
- preia de la comisiile de evaluare documentele procedurii de achiziÅ£ie publică ÅŸi acÅ£ionează în conformitate cu dispoziÅ£iile legislaÅ£iei în materie pentru finalizarea achiziÅ£iei sau anularea procedurii, după caz;
- gestionează activităţile privind depunerea de contestaÅ£ii ÅŸi colaborează cu Compartimentul Juridic al universităţii în scopul soluÅ£ionării acestora;
- centralizează datele ÅŸi cerinÅ£ele structurilor aplicând programului de achiziÅ£ii – proceduri etc.;
- centralizează datele în vederea respectării pragurilor valorice privind procedurile de achiziÅ£ie conform dispoziÅ£iilor legale în vigoare;
- verifică documentaţiile promovate de către furnizori, prestatori şi executanţi;
- întocmeÅŸte documentaÅ£ia specifică de plata privind lucrările recepÅ£ionate parÅ£ial sau total;
- contribuie la consolidarea ÅŸi dezvoltarea bazei materiale a instituÅ£iei prin asumarea ÅŸi ducerea la îndeplinire a sarcinilor ce revin pe linia îndeplinirii planului de achiziÅ£ii;
- primeÅŸte produsele de la delegaÅ£ii furnizorilor în conformitate cu angajamentele rezultate din contractele/comenzile încheiate de către ofertanÅ£i cu universitatea ÅŸi, ulterior, după efectuarea recepÅ£iei cantitative ÅŸi calitative asigură distribuirea produselor către beneficiarii interni;
- rezolvă orice alte lucrări sau desfăşoară activităţi în domeniul achiziÅ£ii la solicitarea conducerii Universităţii;
- monitorizează achiziţiile şi dotările pe beneficiari: facultăţi, catedre, servicii, alte compartimente şi pe surse de finanţare;
- întocmeÅŸte documentele necesare bunei desfăşurări a procedurilor de achiziÅ£ii publice (caietul de sarcini, anunÅ£ul de participare, anunÅ£ul de atribuire, nota de estimare a contractului de achiziÅ£ie etc);
- Respectă Procedura operațională de Achiziții publice a UPIT.
Șeful de birou AchiziÈ›ii întocmeÈ™te graficul săptămânal de activități pentru întreg personalul Biroului AchiziÈ›ii È™i îl prezintă, în ziua de luni următoare săptămânii de raportare, Directorului General Administrativ pentru validarea pontajului.
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERÄ‚ FEROVIARÄ‚ È™i S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din PiteÈ™ti Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
InformaÈ›ii studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul EducaÈ›iei, pentru a È™asea oarÄ...
Al 10-lea Congres al Matematicienilor Români, Universitatea din Pitești, 30 iunie - 5 iulie 2023
Universitatea din PiteÈ™ti va găzdui, în perioada 30 iunie - 5 iulie 2023, cel de-al 10-lea Congres al Matematicienilor Români, congres organizat în comun de SecÈ›...
Care sunt veniturile medii ale unui student român? Care sunt caracteristicile generale ale unui student care ia bursă? Ce proporție a studenților lucrează în timpul facultății și în ce fel l
Care sunt veniturile medii ale unui student român? Care sunt caracteristicile generale ale unui student care ia bursă? Ce proporÈ›ie a studenÈ›ilor lucrează în timpul facultăț...
TABERE STUDENȚEȘTI 2023
Perioada de depunere a cererilor este 24.05 – 14.06.2023 Pentru nai nulte detalii accesaÈ›i link-ul https://www.upit.ro/ro/relatii-cu-mediul-socio-economic/stud/tabere-studentesti1
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTĂȚI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...