- Facultăți
- Facultatea de Teologie, Litere, Istorie și Arte
- Management FTLIA
- Evaluarea si asigurarea calității
Componență Comisie Facultate pentru Implementarea Standardelor de Asigurare a Calității (CFISAC)
Regulament de Organizare si Functionare Comisie pentru Evaluarea și Asigurarea Calității
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Proceduri
Procedură privind îndrumarea studenților
Procedură operațională privind elaborarea materialelor didactice
Procedură privind modalitatea de utilizare a sistemului antiplagiat
Procedură operaţională privind întocmirea orarelor
Proceduri FTLIA 2022-2023
- Procedura indrumare studenti 2022_FTLIA _nr. 4
- Procedura orar 2022_FTLIA_nr. 1
- Procedura repartizare licente 2022_FTLIA nr. 2
- Procedura_alegere optionale FTLIA 2022_nr. 3
- Procedura_convenție practica FTLIA 2021_nr. 5
- Procedura_materiale didactice FTLIA 2021_nr. 6
Comisia pentru evaluarea și asigurarea calității (facultate)
- Structuri CEAC (CEAC-P, CEAC-F) și RCD FTLIA_2021-2022
- Codul de asigurare a calității
- Plan de activitate 2019 CEAC-FTLIA
- Plan de audit intern 2019 CEAC-FTLIA
- CEAC-F, CEAC-P, RCD-TLIA 2017
Comisia pentru evaluarea și asigurarea calității (program de studiu)
- Structuri CEAC (CEAC-P, CEAC-F) și RCD FTLIA_2021-2022
- Structuri CEAC (CEAC-P, CEAC-F) și RCD FTLIA_2020
- Plan de activitate LSTAC 2019
- CEAC P si RCD - plan + raport activitate DLLIA 2018
- CEAC P si RCD - plan si raport activitate Teologie 2018
- Raport de activitate CEAC-F FTLIA_5 februarie 2018
- CEAC-F, CEAC-P, RCD-TLIA 2017
Responsabil calitate departament
- Structuri CEAC (CEAC-P, CEAC-F) și RCD FTLIA_2020
- CEAC P si RCD - plan + raport activitate DLLIA 2018
- CEAC P si RCD - plan si raport activitate Teologie 2018
- CEAC-F, CEAC-P, RCD-TLIA 2017
Documente SMC proprii
Proceduri/metodologii proprii FTLIA
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
Biblioteca Digitală a Centrului Universitar Pitești
Biblioteca Digitală a Centrului Universitar Pitești și bibliografiile în format digital un nou serviciu esențial pentru studiul online, destinat utilizatorilor - Ghid pentru accesare...
În atenția Absolventilor Centrului Universitar Pitesti
ANUN Ț ÎN ATENȚIA ABSOLVENȚILOR CENTRULUI UNIVERSITAR PITEȘTI!! În perioada 01.08.2025 – 22.08.2025 (cu excepția zilei de 15.08.2025 – zi libe...
Comunicate de presă PRIMSTUD
COMUNICAT sinteza activitati proiect 30.09.2025 COMUNICAT validare experti 25.09.2025 COMUNICAT validare expert 28.08.2025 COMUNICAT concurs 2 posturi 30.07.2025 COMUNICAT DE PRESĂ&nbs...
Chestionar Alumni
O noutate a anului 2025 în ceea ce privește Depunerea Dosarelor pentru Diplomă (Licență și Masterat) constă în introducerea Chestionarului de Angajabilitate că document obligator...
Nr. de telefon si adrese Facultăți
Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București Centrul Universitar Pitești Numele Facultăților Nr. telefon/Nr. cameră ...
ANUNȚ DE SELECȚIE Grup țintă ELEVI „Primul student din familie” - PTIMSTUD
13.10.2025 PLIANT GT ELEVI-ONLINE-cdr Metodologie de selectie GT elevi Procedura de recrutare si selectie GT elevi 17.10.2025 ANUNȚ DE SELECȚIE Grup țintă ELEVI „Primul stu...





