Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Logo incredere
Instituție de învățământ superior cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

Teme cercetare

 

2017

  1. Formarea initiala si continua a cadrelor didactice
  2. Implicații psihopedagogice ale utilizării e-learning
  3. Cariera didactica- fundamente psihopedagogice
  4. Studii privind formarea și dezvoltarea competențelor profesionale
  5. Aspecte teoretice È™i metodologice ale Curriculumului pentru învățământ preuniversitar
  6. Tendinte si orientari moderne in psihologia educatiei
  7. Studii privind fenomenele psihosociopedagogice la nivelul grupului educational
  8. Noi  tendinÈ›e în didactica învățământului preuniversitar

 

2016

  1. TradiÅ£ional ÅŸi modern în utilizarea strategiilor didactice în învăţământul preuniversitar
  2. Calitate în educaÈ›ie
  3. Studii privind formarea și dezvoltarea competențelor profesionale
  4. Noi tendinÈ›e în proiectarea curriculară în învățământul preuniversitar
  5. Cariera didactica- fundamente psihopedagogice
  6. Noi  tendinÈ›e în didactica învățământului preuniversitar
  7. Abordari aplicative ale managementului clasei de elevi

Aspecte teoretice È™i metodologice ale Curriculumului pentru învățământ preuniversitar

 

  1.  
  2. Mentoratul educaţional
  3. ImplicaÈ›ii psihopedagogice ale utilizării TIC 
  4. Dificultatile de invatare in context scolar
  5. Aspecte teoretice È™i metodologice ale Curriculumului pentru învățământ preuniversitar
  6. Studii privind formarea și dezvoltarea competențelor profesionale
  7. Studii de pedagogie sociala
  8. Abordari aplicative ale managementului clasei de elevi

Identificarea unor nevoi de formare continuă a personalului didactic din învăţământul preuniversitar

  1.  
  2. Psihologia educatiei si rolul ei in instruirea academica de nivel universitar
  3. Cariera didactica- fundamente psihopedagogice
  4. Tendinte si oportunitati in cariera didactica
  5. Strategii didactice inovative pentru optimizarea învățării
  6. Noi  tendinÈ›e în didactica învățământului preuniversitar
  7. ImplicaÈ›ii psihopedagogice ale utilizării TIC 
  8. Managementul clasei de elevi. Abordari aplicative
  9. Comunicare si comportament in context educational

 

  1.  
  2. Psihologia scolara in domeniul educatiei speciale
  3. Profesorul si managementul clasei de elevi
  4. Consilierea scolara si educationala
  5. Curriculum si competente
  6. Abordari praxiologice in stiintele educatiei
  7. Studii de pedagogie sociala
  8. Instrumentalizarea activităţii de practică pedagogică în conformitate cu noile standarde de calitate ÅŸi cu modelul european de profesor

 

2012

  1. Tendinte si orientari moderne in psihologia educatiei
  2. Formarea initiala si continua a cadrelor didactice
  3. Utilizarea e-learningului in activitatile de practica pedagogica
  4. Curriculum si educatie
  5. Implicații psihopedagogice ale utilizării e-learning
  6. Noi  tendinÈ›e în didactica învățământului preuniversitar
  7. Profesorul si managementul clasei de elevi
  8. Optimizarea metodelor de evaluare utilizate în învăţământul preuniversitar

 

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.