- Facultăți
- Facultatea de Teologie, Litere, Istorie și Arte
- Evaluarea si asigurarea calității
Comisia pentru evaluarea și asigurarea calității (facultate)
- Structuri CEAC (CEAC-P, CEAC-F) și RCD FTLIA_2020
- Codul de asigurare a calității
- Plan de activitate 2019 CEAC-FTLIA
- Plan de audit intern 2019 CEAC-FTLIA
- CEAC-F, CEAC-P, RCD-TLIA 2017
Comisia pentru evaluarea și asigurarea calității (program de studiu)
- Structuri CEAC (CEAC-P, CEAC-F) și RCD FTLIA_2020
- Plan de activitate LSTAC 2019
- CEAC P si RCD - plan + raport activitate DLLIA 2018
- CEAC P si RCD - plan si raport activitate Teologie 2018
- Raport de activitate CEAC-F FTLIA_5 februarie 2018
- CEAC-F, CEAC-P, RCD-TLIA 2017
Responsabil calitate departament
- Structuri CEAC (CEAC-P, CEAC-F) și RCD FTLIA_2020
- CEAC P si RCD - plan + raport activitate DLLIA 2018
- CEAC P si RCD - plan si raport activitate Teologie 2018
- CEAC-F, CEAC-P, RCD-TLIA 2017
Documente SMC proprii
- Metodologia orivind concursul pentru ocuparea posturilor didactice si de cercetare vacante din FTLIA
- Metodologie admitere 2020_2021 FTLIA
- Metodologie finalizare studii 2020
- Metodologie finalizare studii 2019
- Plan operational TLIA 2018-2019
- Regulament de evaluare a cadrelor didactice
- Metodologie finalizare studii
Evaluarea cadrelor didactice de către studenți
- lista cadre didactice evaluate 2019
- lista cadre didactice evaluate 2018
- lista cadre didactice evaluate 2017
- lista cadre didactice evaluate 2016
- lista cadre didactice evaluate 2011 - 2016 - Departamentul de Teologie
- lista cadre didactice evaluate 2014
- lista cadre didactice evaluate 2013
Proceduri proprii FTLIA
♦ 2020
- Procedura indrumare studenti
- Procedura repartizare licente
- Procedura_convenție practica
- Procedura_materiale didactice
- Procedura privind desfasurarea activitatilor didactice
- Procedura inspectia speciala grad didactic online
♦ 2019
- Procedura indrumare studenti
- Procedura repartizare licente
- Procedura convenție practica
- Procedura materiale didactice
BIBLIOTECA UNIVERSITĂȚII DIN PITESTI
BIBLIOTECA UNIVERSITĂȚII DIN PITESTI **INFORMAŢII privind începerea anului universitar 2020 - 2021 eliberarea si/sau vizarea permisului de acces in bibliotecă înmatricula...
Special Issue "Future Internal Combustion Engines" as part of Vehicles (ISSN 2624-8921)"
Special Issue "Future Internal Combustion Engines" as part of Vehicles (ISSN 2624-8921)" https://www.mdpi.com/journal/vehicles/special_issues/IC_engines Dear Colleagu...
Metodologie privind organizarea și desfășurarea activităților didactice în anul universitar 2020-2021, aprobată în ședința Senatului din data de 16.11.2020
Metodologie privind organizarea si desfasurarea activitatilor didactice in 2020-2021
Chestionarul Național Studențesc-EUROSTUDENT
🙏 Le mulțumim tuturor studenților care au completat până acum Chestionarul Național Studențesc-EUROSTUDENT! 👉 Fiecare răspuns este extrem de valoros și ne ajută să în...
MĂSURI SPECIFICE conform HCA din 15.05.2020
MĂSURI SPECIFICE PENTRU DERULAREA ACTIVITĂȚILOR ÎN UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI ÎN ACTUALUL CONTEXT AL STĂRII DE ALERTĂ
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTĂȚI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...