Universitatea din Pitești

Universitatea din Pitești

Logo incredere
Universitate cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

 

Pentru informații oficiale și actualizate, urmăriți

pagina de Facebook a FSESSP  Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea din Piteşti 

pagina de Facebook a UPIT  Universitatea din Pitești | Facebook

***************************************************************************************************************************************************************************************************************************

DECONTAREA ABONAMENTELOR DE TRANSPORT

Începând cu luna ianuarie 2023, decontarea abonamentelor de transport se va face exclusiv prin virament bancar.

Studenții care doresc decontarea transportului sunt obligați să furnizeze secretariatului un extras de cont personal (contul personal trebuie să fie deschis la una din băncile cu care UPIT are încheiate parteneriate pentru plata burselor: BCR, BRD, ING). 

***************************************************************************************************************************************************************************************************************************

ANUNȚ PRIVIND ELIBERAREA ADEVERINȚELOR DE ECHIVALARE A STUDIILOR DE SCURTĂ DURATĂ

Cadrele didactice care au solicitat echivalarea studiilor de scurtă durată, în baza OM 5553/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a învățământului universitar de scurtă durată, se vor prezenta personal pentru ridicarea adeverinței la secretariatul FSESPP, din Pitești, str. Doaga, nr. 11, de luni până vineri, între orele 09.00-15.00, cu cartea de identitate și dovada (chitanța) achitării taxei de 200 de lei, în contul UPIT RO78TREZ04620F330500XXXX.

*********************************************************************************************************************************************

DOSARE BURSĂ SOCIALĂ

În atenția studenților FSESSP - Licență și master

Depunerea dosarelor de bursă socială, burse ajutor ocazional, burse speciale pentru activitatea cultural-artistică și burse din venituri proprii,

se face în perioada

27.02-17.03.2023, LA SECRETARIATUL FACULTĂȚII/FILIALEI.

VENITUL MINIM NET PE ECONOMIE, VALABIL PENTRU SEMESTRUL II, ESTE DE

1.524 LEI/LUNILE NOIEMBRIE ȘI DECEMBRIE 2022 ȘI 1898 LEI LUNA IANUARIE

DUPĂ ACEST TERMEN, ORICE SOLICITARE VA FI CONSIDERATĂ TARDIV EXPRIMATĂ.

 

OBLIGATORIU: STUDENȚII VOR DEPUNE EXTRAS DE CONT PENTRU VIRAREA BURSELOR.

Bursele, ca toate drepturile băneşti cuvenite studenţilor înmatriculaţi la UPIT, 

se plătesc prin virament în conturile de card ale acestora. Universitatea din Pitești are încheiate parteneriate pentru plata burselor studențești cu următoarele societăți bancare: BCR, BRD și ING

*********************************************************************************************************************************************

 

LISTA ÎNDRUMĂTORILOR DE AN

ÎNDRUMĂTORII DE AN - 2022-2023  

 

*********************************************************************************************************************************************

 


 

Chestionarul Național Studențesc eurostudent.eu

Studiul european EUROSTUDENT 8

În perioada următoare – mai-iunie 2023 –, România va participa, prin Ministerul Educației, pentru a șasea oară, la studiul european EUROSTUDENT.

Cercetarea își propune să asigure sprijin în creșterea capacității de colectare și monitorizare a datelor privind situația socială și economică a studenților, iar rezultatul va oferi o perspectivă comparativă la nivel european ce va contribui și la îmbunătățirea propriului sistem de învățământ superior.

Pe această cale, vă informăm asupra faptului că studenții Universității din Pitești de la ciclurile de licență și masterat vor primi, sub coordonarea UEFISCDI, pe adresele de e-mail instituționale, un chestionar cu privire la condițiile de studiu și de viață în cadrul comunității UPIT.

Mai multe informații cu privire la studiul Eurostudent ÎN ROMÂNIA: 

STRUCTURA CHESTIONARULUI EUROSTUDENT VIII 

CONȚINUTUL CHESTIONARULUI EUROSTUDENT VIII

SINTEZA STUDIULUI EUROSTUDENT VII - ROMÂNIA  ­

 

EUROSTUDENT este un studiu european derulat de un consorțiu internațional de instituții de cercetare și coordonat de Deutsche Zentrum für Hochschul-und Wissenschaftsforschung (DZHW) din Germania. La ultima ediție a studiului au luat parte 26 de țări, România fiind la a cincea participare.

*********************************************************************************************************************************************

PROGRAMUL EURO 200 PENTRU ACHIZIȚIONAREA UNUI CALCULATOR

 

Dragi studenți,

 Prin Programul EURO 200 – program pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea achiziționării de calculatoare, aveți posibilitatea să păstrați contactul cu Lumea, implicit să vă conectați la platformele de elearning.

Sunt eligibili studenții până în 26 de ani, cu minim 45 de credite acumulate în anul precedent, al căror venit brut lunar pe membru de familie se încadrează în plafonul de 500 lei/lună.

 

ATENȚIE! Dosarele complete se depun până la data de 22 mai 2023, ora 15.00, Rectorat, camera 5.

 

Calendar EURO 200

Model CERERE

Model Declaratie EURO 200

HG EURO 200

 

 

*********************************************************************************************************************************************

 


*********************************************************************************************************************************************

 

ANUNȚ IMPORTANT

TOȚI STUDENȚII DIN ANII II ȘI III (LICENȚĂ) ȘI II (MASTER ȘI CONVERSIE) SUNT OBLIGAȚI SĂ SE PREZINTE LA SECRETARIATUL FACULTĂȚII,

PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2021–2022, ÎN PERIOADA 15.09 – 15.10., CU URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- CARNETUL DE STUDENT;
- LEGITIMAȚIA DE CĂLĂTORIE (dacă este cazul);
- FIȘĂ DE LICHIDARE de la biblioteca universității;
- CHITANȚA DE ACHITARE A 50% DIN TAXA DE ȘCOLARIZARE (dacă este cazul);

ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2021 – 2022 ESTE OBLIGATORIE ȘI SE FACE PERSONAL SAU PRINTR-O ALTĂ PERSOANĂ, NUMAI CU ÎMPUTERNICIRE NOTARIALĂ.

ÎN CAZ CONTRAR, NU VĂ PUTEM ÎNSCRIE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2021 – 2022.

RETRAGEREA DE LA STUDII SE FACE PE BAZĂ DE CERERE DEPUSĂ LA SECRETARIAT.

 

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.