- Facultăți
- Facultatea de Teologie, Litere, Istorie și Arte
- AVIZIER STUDENÈšI
Programul EURO 200 - în vederea achiziÈ›ionării unui calculator
- Calendar acordare ajutor financiar Program EURO 200 pe 2023
- Legea-269_2004_cu-modif-si-compl-ulterioare
- Anexa 2_Model cerere Euro 200
EUROSTUDENT VIII
Continutul_chestionarului_Eurostudent_VIII
Sinteza_EUROSTUDENT_VII_Romania
Structura-chestionar-EUROSTUDENT-VIII
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ANUNÈš
Deschiderea anului la Facultatea de Teologie, Litere, Istorie și Arte - marti, 4 octombrie, incepand cu ora 10.00, in curtea FTLIA.
INSCRIEREA IN AN SUPERIOR - II, III
Fisa inscriere anuala 2022-2023
ANUNÈš
FIECARE STUDENT ÎNMATRICULAT LA CONVERSIE CARE ÎNDEPLINEȘTE CONDIÈšIILE MENÈšIONATE VA FI ANUNÈšAT ÎN CURSUL ANULUI UNIVERSITAR PENTRU RAMBURSAREA TAXEI DE CATRE UNIVERSITATE
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In urma reluarii activitatii didactice in format fizic, transmitem informarea cu privire la decontarea abonamentelor de transport pentru studenti.
Metodologia poate fi accesata la link-ul: https://www.upit.ro/_metodologia_de_decontare_a_abonamentelor_de_transport_intern_si_sau_extern_pentru_studenti_ai_upit.pd
În contextul extinderii centrelor de testare SARS-COV2, Prefectura ArgeÈ™ caută 15-20 de voluntari pentru activități de tip call-center în 2 weekend-uri, 5-6 È™i 12-13 februarie 2022.
UPIT a arătat de fiecare dată că se implică în viaÈ›a comunității.
Cei care vor să se alăture cauzei sunt rugaÈ›i să trimită un e-mail la adresa rectorat@upit.ro, până luni, 07.02.2022 următoarele date:
Nume și prenume
Specializare, an
Număr de telefon
Disponibilitate (zile, interval orar)
Doar împreună redescoperim normalitatea!
....................................................................................................................................
OPORTUINITATE ANGAJARE
STUDENȚI DIN AN TERMINAL ȘI ABSOLVENȚI
WalletHub este un site american dedicat gestionarii finantelor personale, apreciat de Forbes ca unul dintre cei mai buni angajatori start-up atat in 2020, cat si in 2021. Din 2012, angajam pe piata din Romania si in alte tari europene tineri absolventi care doresc sa-si dezvolte o cariera internationala, dar sa lucreze local, in sistem remote. Apreciam candidati cu orice tip de studii complete de licenta (minim), atat timp cat au un bun nivel de limba engleza si abilitati de gandire analitica.
Momentan, avem deschise urmatoarele oportunitati de angajare in cadrul companiei:
Online Research Analyst
Data Entry Specialist
Content Strategist
Marketing Analyst
Avem rugamintea de a disemina informatia catre studentii/absolventii potential interesati. CV-urile (exclusiv in limba engleza) se primesc la hr@wallethub.com de unde vom raspunde tuturor aplicantilor selectati in cel mult 5 zile lucratoare.
Va invitam sa aflati mai multe despre compania noastra pe www.wallethub.com (poate fi accessat cu orice VPN US).
Asteptam cu interes candidaturi si intrebarile dumneavoastra. Pentru informatii suplimentare, putem programa si o convorbire telefonica cu orice reprezentant al facultatii care se ocupa de consilierea profesionala a studentilor. Va multumim pentru colaborare!
Cu bine,
Cristina Brait, Recruitment Specialist
202-738-1512
818 18th Street NW, Suite 1020
Washington, DC 20006
----------------------------------------------------------------------------------------------
ANUNÈš ÎNSCRIERE/ÎNMATRICULARE AN SUPERIOR - II, III
În perioada 1-15.10.2021 se va realiza înscrierea în an superior si consta in completarea, semnarea si vizarea urmatoarelor documente:
- nota de informare generala GDPR -UPIT - anexa consimtamant participant la exam finalizare studii
- actul aditional la contractul de studii - se va completa si semna la intalnirea cu indrumatorul de an
- chitanta de plata a primei transe din taxa de scolarizare - unde e cazul
- carnetul de student - se va preda indrumatorului/sefului de an pentru a fi vizat de catre secretariat
- legitimatia de calatorie - se va preda indrumatorului/sefului de an pentru a fi vizata de catre secretariat
♦ SESIUNEA DE RESTANÈšE - SEPTEMBRIE 2021♦
VIRTUAL CAREER HUB-UPIT 2021
În cadrul acestui eveniment studenÈ›ii pot identifica aspecte importante din cadrul diferitelor companii participante, anunÈ›uri de recrutare pentru job-uri sau stagii de internship. Detalii găsesc pe paginile de facebook ale Universității din PiteÈ™ti:
https://www.facebook.com/official.upit,
și pe site-ul UPIT MEDIA la:
http://upitmedia.ro/index.php/targuri-de-joburi-online
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Programul EURO 200 - în vederea achiziÈ›ionării unui calculator
CTR recrutează tineri pentru a ocupa postul de Director Județean (DJ)
*********************************************************************************************
*********************************************************************************************
ANUNÈš PENTRU DEPUNEREA DOSARELOR DE BURSÄ‚ SOCIALÄ‚ 2020-2021
PROGRAM DESCHIDERE AN UNIVERSITAR 2020-2021
programare inceput de an - anul I
programare inceput de an - anii II si III
* InformaÈ›ii suplimentare se vor primi din partea îndrumătorilor de ani pe grupurile media.
* Întâlnirile sunt necesare pentru completarea documentelor È™colare - înscrierea în an superior.
ANUNÈš ÎNSCRIERE/ÎNMATRICULARE AN SUPERIOR - II, III
În perioada 1-15.10.2020 se va realiza înscrierea în an superior. Regula se aplică tuturor studenÈ›ilor.
InformaÈ›iile suplimentare È™i modul de desfășurare va fi comunicat în timp util, pe grupurile media, de către îndrumătorul de an, respectiv È™eful de an.
Fă primul pas pentru schimbare - mai multe informatii...
♦ MÄ‚SURI SPECIFICE PENTRU DERULAREA ACTIVITĂȚILOR ÎN CADRUL FTLIA
♦ HOTÄ‚RÂRILE BIROULUI CONSILIULUI DE ADMINISTRAÅ¢IE din data de 12.03.2020
♦ Conturile bancare pentru plata taxelor
♦ SESIUNEA DE RESTANÈšE - SEPTEMBRIE 2020
Cerere mărire note - formular
- LMA
- LSTAC
- LL
♦ Program desfășurare activități, CORP B, pe perioada stării de alertă 2020 la FTLIA
♦ FINALIZARE STUDII - Acte necesare
♦ SESIUNEA DE VARÄ‚ - 01.06-21.06.2020 + restante ani terminali
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERÄ‚ FEROVIARÄ‚ È™i S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din PiteÈ™ti Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
InformaÈ›ii studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul EducaÈ›iei, pentru a È™asea oarÄ...
Al 10-lea Congres al Matematicienilor Români, Universitatea din Pitești, 30 iunie - 5 iulie 2023
Universitatea din PiteÈ™ti va găzdui, în perioada 30 iunie - 5 iulie 2023, cel de-al 10-lea Congres al Matematicienilor Români, congres organizat în comun de SecÈ›...
Care sunt veniturile medii ale unui student român? Care sunt caracteristicile generale ale unui student care ia bursă? Ce proporție a studenților lucrează în timpul facultății și în ce fel l
Care sunt veniturile medii ale unui student român? Care sunt caracteristicile generale ale unui student care ia bursă? Ce proporÈ›ie a studenÈ›ilor lucrează în timpul facultăț...
TABERE STUDENȚEȘTI 2023
Perioada de depunere a cererilor este 24.05 – 14.06.2023 Pentru nai nulte detalii accesaÈ›i link-ul https://www.upit.ro/ro/relatii-cu-mediul-socio-economic/stud/tabere-studentesti1
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTĂȚI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...