Universitatea din Pitești

Universitatea din Pitești

Logo incredere
Universitate cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

Programul de studii de masterat Protecţia plantelor formează specialişti în cadrul unui domeniu interdisciplinar: Horticultură, Biologie, Ecologie şi protecţia mediului


Plan de invatamant Master universitar Protectia Plantelor


Competenţe profesionale


  • Utilizarea rezultatelor cercetarii in elaborarea de strategii de protecţie integrată a agroecosistemelor
  • Elaborarea de metode alternative de protecţia plantelor pentru agricultura ecologică
  • Evaluarea riscurilor fitosanitare pentru culturile agricole si asigurarea consultanţei de specialitate în domeniul asigurării culturilor
  • Testarea produselor fitosanitare în condiţii de laborator si câmp în vederea      omologării
  • Producerea, testarea si omologarea de substanţe alternative utilizate în protecţia plantelor
  • Aplicarea eficientă a produselor de protecţia plantelor
  • Elaborarea unor planuri şi scheme eficiente de control a bolilor şi dăunătorilor
  • Aplicarea legislaţiei privind comercializărea, transportul materialului biologic vegetal şi protecţia fitosanitară

 

Perspective profesionale conform Codului Ocupațiilor din România (http://www.rncis.ro)


  •       Inginer producţie
  •       Referent de specialitate bacteriolog
  •       Conducător în activitatea de vânzare si marketing
  •       Inspector asigurări
  •       Agent dezinfecţie, deratizare si dezinsecţie
  •       Agent comercial
  •       Controlor vamal
  •       Agent agricol
  •       Agent de asigurare
  •       Expert inginer agronom
  •       Inspector de specialitate inginer agronom
  •       Consultant afaceri în agricultură

 

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.