- Facultăți
- Facultatea de Stiinte Economice și Drept
- CENTRUL PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNT CU FRECVENŢĂ REDUSĂ ȘI ÎNVĂȚĂMÂNT LA DISTANȚĂ
- Managementul Calității
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu Drept- IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS- IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
**************************************************************************************************************************************************************************************************
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu Drept- IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS- IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
**************************************************************************************************************************************************************************************************
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu Drept- IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS- IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
**************************************************************************************************************************************************************************************************
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu Drept- IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS- IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
**************************************************************************************************************************************************************************************************
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu DREPT - IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS - IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR - pentru anul 2018
**************************************************************************************************************************************************************************************************
**************************************************************************************************************************************************************************************************Comisia pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii la nivelul Centrului IFR –CEAC-C
Conf. univ. dr. Mădălina BRUTU
Conf. univ. dr. Andreea DRĂGHICI
Constantin ENE (student)
Andrei Caşa GRIGORESCU (absolvent)
Andreea NICULAE (Rian&Partners) - angajator
**************************************************************************************************************************************************************************************************
Comisiile pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii la nivelul programelor de studiu IFR
- Programul de studiu CIG FR (CEAC-CIG-FR)
- Lect. univ. dr. Mariana BĂNUŢĂ – responsabil ECTS
- Lect. univ. dr. Mihaela DUMITRU
- Andreea Elena DUȚĂ (student)
- Daniela MOŢEI (MIRCESCU) (absolvent)
- Constantin PĂNESCU (S.C. METABET CF S.A.) – angajator
- Programul de studiu M FR (CEAC-M-FR)
- Lect. univ. dr. Crenguţa Ileana SINISI– responsabil ECTS
- Conf. univ. dr. Daniela MIHAI
- Mihaela Andrada ANGELESCU (student)
- Adriana Elena GUŢĂ (absolvent)
- Dr. ec. Alina CRISTOCEA (Leoni Wiring Systems) - angajator
- Programul de studiu ECTS FR (CEAC-ECTS-FR)
- Lect. univ. dr. Cristina Ionela MICU – responsabil ECTS
- Lect. univ. dr. Smaranda TOMA
- Gabriela MINOIU (BINDER) (student)
- Bogdan FIŞTOIU (absolvent)
- Sorina COMAN – angajator
- Programul de studiu Drept FR (CEAC-Drept-FR)
- Lect. univ. dr. Marius ANDREESCU– responsabil ECTS
- Lect. univ. dr. Amelia GHEOCULESCU
- Diana ANGHEL (student)
- Levinia Elena IONESCU (absolvent)
- Cristina GHINEŢ (Cabinet individual de avocat Crisrina GHINEŢ) – angajator
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
Biblioteca Digitală a Centrului Universitar Pitești
Biblioteca Digitală a Centrului Universitar Pitești și bibliografiile în format digital un nou serviciu esențial pentru studiul online, destinat utilizatorilor - Ghid pentru accesare...
În atenția Absolventilor Centrului Universitar Pitesti
ANUN Ț ÎN ATENȚIA ABSOLVENȚILOR CENTRULUI UNIVERSITAR PITEȘTI!! În perioada 01.08.2025 – 22.08.2025 (cu excepția zilei de 15.08.2025 – zi libe...
Comunicate de presă PRIMSTUD
COMUNICAT sinteza activitati proiect 30.09.2025 COMUNICAT validare experti 25.09.2025 COMUNICAT validare expert 28.08.2025 COMUNICAT concurs 2 posturi 30.07.2025 COMUNICAT DE PRESĂ&nbs...
Chestionar Alumni
O noutate a anului 2025 în ceea ce privește Depunerea Dosarelor pentru Diplomă (Licență și Masterat) constă în introducerea Chestionarului de Angajabilitate că document obligator...
Nr. de telefon si adrese Facultăți
Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București Centrul Universitar Pitești Numele Facultăților Nr. telefon/Nr. cameră ...
ANUNȚ DE SELECȚIE Grup țintă ELEVI „Primul student din familie” - PTIMSTUD
13.10.2025 PLIANT GT ELEVI-ONLINE-cdr Metodologie de selectie GT elevi Procedura de recrutare si selectie GT elevi 17.10.2025 ANUNȚ DE SELECȚIE Grup țintă ELEVI „Primul stu...





