- Facultăți
- Facultatea de Stiinte Economice și Drept
- Departamentul Management și Administrarea afacerilor
- Organizare practică
*************************************************************************************************************
Organizarea practicii de specialitate pentru anul universitar 2020 - 2021:
Practica se organizează în baza ConvenÅ£iei cadru privind efectuarea stagiului de practică, sub forma unui acord încheiat între organizatorul de practică ÅŸi partenerul de practică.
- Pentru programele de studii de licenţă (Administrarea Afacerilor, Economia comerÈ›ului, turismului È™i serviciilor, Management ÅŸi Marketing), practica de specialitate se desfăşoară pe durata celor 14 săptămâni ale semestrului patru (semestrul al doilea din anul II de studii), câte 6 ore / săptămână, reprezentând în total 84 de ore, 3 puncte de credit.
- Pentru programele de studii de masterat (AACTSO, MSRU È™i MSDA), stagiul de practică se efectuează pe tot parcursul semestrului trei (semestrul întâi din anul II de studii) cu 6 ore/săptămână, în total 84 ore, 3 puncte de credit.
Procedură privind efectuarea stagiului de practică în cadrul programelor de studii universitare de licenţă/masterat https://www.upit.ro/_document/37922/procedura_practica_sem_2_2019-2020.pdf
**************************************************************************************************************************************************************************************************
Organizarea practicii de specialitate pentru anul universitar 2019 - 2020:
Practica se organizează în baza ConvenÅ£iei cadru privind efectuarea stagiului de practică, sub forma unui acord încheiat între organizatorul de practică ÅŸi partenerul de practică.
- Pentru programele de studii de licenţă (Administrarea Afacerilor, Economia comerÈ›ului, turismului È™i serviciilor, Management ÅŸi Marketing), practica de specialitate se desfăşoară pe durata celor 14 săptămâni ale semestrului patru (semestrul al doilea din anul II de studii), câte 6 ore / săptămână, reprezentând în total 84 de ore, 3 puncte de credit.
- Pentru programele de studii de masterat (AACTSO, MSRU È™i MSDA), stagiul de practică se efectuează pe tot parcursul semestrului trei (semestrul întâi din anul II de studii) cu 6 ore/săptămână, în total 84 ore, 3 puncte de credit.
Procedură privind efectuarea stagiului de practică în cadrul programelor de studii universitare de licenţă/masterat
https://www.upit.ro/_document/37922/procedura_practica_sem_2_2019-2020.pdf
**************************************************************************************************************************************************************************************************
Organizarea practicii de specialitate pentru anul universitar 2018 - 2019:
Practica se organizează în baza ConvenÅ£iei cadru privind efectuarea stagiului de practică, sub forma unui acord încheiat între organizatorul de practică ÅŸi partenerul de practică.
â–º Pentru programele de studii de licenţă (Administrarea Afacerilor, Economia comerÈ›ului, turismului È™i serviciilor, Management ÅŸi Marketing), practica de specialitate se desfăşoară pe durata ultimelor 3 săptămâni ale semestrului al doilea din anul II, reprezentând 90 de ore (începând cu promoÅ£ia 2017-2020, practica se va desfăşura pe parcursul celor 14 săptămâni ale semestrului 2 din anul II, reprezentând 84 ore).
â–º Pentru programele de studii de masterat, stagiul de practică se efectuează pe tot parcursul semestrului al doilea din anul II de studiu cu 112 ore (începând cu promoÅ£ia 2017-2019, practica se va desfăşura în semestrul 1 din anul II, reprezentând 84 ore).
Procedură privind efectuarea stagiului de practică în cadrul programelor de studii universitare de licenţă/masterat https://www.upit.ro/_document/12520/procedura_practica.pdf
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERÄ‚ FEROVIARÄ‚ È™i S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din PiteÈ™ti Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
InformaÈ›ii studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul EducaÈ›iei, pentru a È™asea oarÄ...
Al 10-lea Congres al Matematicienilor Români, Universitatea din Pitești, 30 iunie - 5 iulie 2023
Universitatea din PiteÈ™ti va găzdui, în perioada 30 iunie - 5 iulie 2023, cel de-al 10-lea Congres al Matematicienilor Români, congres organizat în comun de SecÈ›...
Care sunt veniturile medii ale unui student român? Care sunt caracteristicile generale ale unui student care ia bursă? Ce proporție a studenților lucrează în timpul facultății și în ce fel l
Care sunt veniturile medii ale unui student român? Care sunt caracteristicile generale ale unui student care ia bursă? Ce proporÈ›ie a studenÈ›ilor lucrează în timpul facultăț...
TABERE STUDENȚEȘTI 2023
Perioada de depunere a cererilor este 24.05 – 14.06.2023 Pentru nai nulte detalii accesaÈ›i link-ul https://www.upit.ro/ro/relatii-cu-mediul-socio-economic/stud/tabere-studentesti1
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTĂȚI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...