- Facultăți
- Facultatea de Stiinte Economice și Drept
- Departamentul Management și Administrarea afacerilor
- Organizare practică
*************************************************************************************************************
Organizarea practicii de specialitate pentru anul universitar 2020 - 2021:
Practica se organizează în baza Convenţiei cadru privind efectuarea stagiului de practică, sub forma unui acord încheiat între organizatorul de practică şi partenerul de practică.
- Pentru programele de studii de licenţă (Administrarea Afacerilor, Economia comerțului, turismului și serviciilor, Management şi Marketing), practica de specialitate se desfăşoară pe durata celor 14 săptămâni ale semestrului patru (semestrul al doilea din anul II de studii), câte 6 ore / săptămână, reprezentând în total 84 de ore, 3 puncte de credit.
- Pentru programele de studii de masterat (AACTSO, MSRU și MSDA), stagiul de practică se efectuează pe tot parcursul semestrului trei (semestrul întâi din anul II de studii) cu 6 ore/săptămână, în total 84 ore, 3 puncte de credit.
Procedură privind efectuarea stagiului de practică în cadrul programelor de studii universitare de licenţă/masterat https://www.upit.ro/_document/37922/procedura_practica_sem_2_2019-2020.pdf
**************************************************************************************************************************************************************************************************
Organizarea practicii de specialitate pentru anul universitar 2019 - 2020:
Practica se organizează în baza Convenţiei cadru privind efectuarea stagiului de practică, sub forma unui acord încheiat între organizatorul de practică şi partenerul de practică.
- Pentru programele de studii de licenţă (Administrarea Afacerilor, Economia comerțului, turismului și serviciilor, Management şi Marketing), practica de specialitate se desfăşoară pe durata celor 14 săptămâni ale semestrului patru (semestrul al doilea din anul II de studii), câte 6 ore / săptămână, reprezentând în total 84 de ore, 3 puncte de credit.
- Pentru programele de studii de masterat (AACTSO, MSRU și MSDA), stagiul de practică se efectuează pe tot parcursul semestrului trei (semestrul întâi din anul II de studii) cu 6 ore/săptămână, în total 84 ore, 3 puncte de credit.
Procedură privind efectuarea stagiului de practică în cadrul programelor de studii universitare de licenţă/masterat
https://www.upit.ro/_document/37922/procedura_practica_sem_2_2019-2020.pdf
**************************************************************************************************************************************************************************************************
Organizarea practicii de specialitate pentru anul universitar 2018 - 2019:
Practica se organizează în baza Convenţiei cadru privind efectuarea stagiului de practică, sub forma unui acord încheiat între organizatorul de practică şi partenerul de practică.
► Pentru programele de studii de licenţă (Administrarea Afacerilor, Economia comerțului, turismului și serviciilor, Management şi Marketing), practica de specialitate se desfăşoară pe durata ultimelor 3 săptămâni ale semestrului al doilea din anul II, reprezentând 90 de ore (începând cu promoţia 2017-2020, practica se va desfăşura pe parcursul celor 14 săptămâni ale semestrului 2 din anul II, reprezentând 84 ore).
► Pentru programele de studii de masterat, stagiul de practică se efectuează pe tot parcursul semestrului al doilea din anul II de studiu cu 112 ore (începând cu promoţia 2017-2019, practica se va desfăşura în semestrul 1 din anul II, reprezentând 84 ore).
Procedură privind efectuarea stagiului de practică în cadrul programelor de studii universitare de licenţă/masterat https://www.upit.ro/_document/12520/procedura_practica.pdf
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței inst...
Biblioteca Digitală a Centrului Universitar Pitești
Biblioteca Digitală a Centrului Universitar Pitești și bibliografiile în format digital un nou serviciu esențial pentru studiul online, destinat utilizatorilor - Ghid pentru accesare...
ANUNȚ - Posturi vacante Proiect PRIMSTUD ( 6 Februarie 2025 )
Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București - Centrul Universitar Pitești anunță scoaterea la concurs a următoarelor posturi vacante în cadrul proiectulu...
Proces - Verbal evaluare și selecție a dosarelor de concurs Încheiat astăzi: 12.02.2025 Proiect PRIMSTUD
Proces - Verbal evaluare și selecție a dosarelor de concurs Încheiat astăzi: 12.02.2025 Proiect PRIMSTUD
Raport final / Nr. înregistrare: P11/PRIMSTUD/120/17.02.2025
Raport final / Nr. înregistrare: P11/PRIMSTUD/120/17.02.2025
Notă de Informare Proiect PRIM STUD
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL în vederea derulării procesului de selecție a elevilor și studenților candidați pentru constituirea grupului țin...
ANUNT SELECTIE STUDENTI - PRIM STUD
ANUNT SELECTIE STUDENTI - PRIM Stud Prezentare Procedura de recrutare mai 2025
ANUNT interviu selectie GT studenti mai 2025
ANUNT interviu selectie GT studenti mai 2025