- Facultăți
- Facultatea de Electronica, Comunicatii si Calculatoare
- Departamentul de Electronica, Calculatoare si Inginerie Electrica
- Despre DECIE
- Conducere DECIE
Director
- Prof.dr.ing. Gheorghe SERBAN
Consiliul departamentului
- Prof.dr.ing. Gheorghe SERBAN
- Conf.dr.ing. Petre ANGHELESCU
- Conf.dr.ing. Laurentiu IONESCU
- s.l.dr.ing. Luminita CONSTANTINESCU
- s.l.dr.ing. Ionel BOSTAN
Raport de activitate DECIE 2015-2019
Raport de activitate DECIE 2018
Extrase din Legea 1/2011
Art. 213 (11) Directorul de departament realizează managementul ÅŸi conducerea operativă a departamentului. În exercitarea acestei funcÅ£ii, el este ajutat de consiliul departamentului, conform Cartei universitare. Directorul de departament răspunde de planurile de învăţământ, de statele de funcÅ£ii, de managementul cercetării ÅŸi al calităţii ÅŸi de managementul financiar al departamentului.
Art. 214 (4) AtribuÅ£iile ÅŸi competenÅ£ele structurilor ÅŸi ale funcÅ£iilor de conducere din învăţământul superior sunt stabilite prin Carta universitară a instituÅ£iei, potrivit legii. Hotărârile senatelor universitare, ale consiliilor facultăţilor ÅŸi ale departamentelor se iau cu votul majorităţii membrilor prezenÅ£i, dacă numărul celor prezenÅ£i reprezintă cel puÅ£in două treimi din numărul total al membrilor. Membrii acestor structuri de conducere au drept de vot deliberativ egal.
Extrase din Carta Universității din Pitești
Art. 61: Consiliul departamentului
(1) Consiliul departamentului este organ deliberativ, alcătuit din 3...5 membri, reprezentanÅ£i aleÅŸi ai cadrelor didactice ÅŸi de cercetare titulare din departament, aleÅŸi prin votul universal, direct ÅŸi secret al personalului didactic ÅŸi de cercetare titular în departamentul respectiv.
(2) Consiliul departamentului ajută directorul de departament în realizarea managementului ÅŸi conducerii operative a departamentului;
(3) La şedinţele Consiliului departamentului pot participa membri ai Consiliului facultăţii, ca invitaţi ai directorului de departament;
(4) Convocarea Consiliului departamentului se face de către directorul de departament, din proprie iniţiativă sau la solicitarea scrisă a cel puţin 1/3 dintre membrii săi.
Art. 62: Atribuţiile Consiliului departamentului Consiliul departamentului are următoarele atribuţii:
a. monitorizează activitatea didactică şi de cercetare din departament şi face propuneri pentru asigurarea bazei logistice necesare;
b. urmăreÅŸte îndeplinirea sarcinilor de serviciu de către personalul didactic auxiliar ÅŸi nedidactic al departamentului;
c. avizează scoaterea la concurs a posturilor didactice şi de cercetare din departament;
d. avizează dosarele întocmite de către membrii departamentului în vederea obÅ£inerii gradaÅ£iei de merit;
e. avizează propunerile de sancÅ£ionare pentru neîndeplinirea obligaÅ£iilor profesionale sau încălcarea normelor de etică ÅŸi deontologie profesională, la propunerea directorului de departament
f. face propuneri de utilizare a resurselor materiale ÅŸi financiare de care dispune departamentul, cu respectarea prevederilor legale;
g. întocmeÅŸte Raportul anual de activitate al departamentului ÅŸi îl înaintează Consiliului facultăţii;
h. organizează manifestări ştiinţifice;
i. îndeplineÅŸte alte atribuÅ£ii stabilite de Consiliul facultăţii.
j. cu aprobarea Departamentului È™i a Senatului Universităţii, poate înfiinÅ£a centre sau laboratoare de cercetare, ateliere artistice, ÅŸcoli postuniversitare ÅŸi extensii universitare.
k. cu aprobarea Departamentului È™i a Senatului Universităţii, poate organiza centre sau laboratoare de cercetare care funcÅ£ionează ca unităţi de venituri ÅŸi cheltuieli în cadrul universităţii.
Art. 71: Directorul de departament
(1) Directorul de departament realizează managementul şi conducerea operativă a departamentului;
(2) În exercitarea funcÅ£iei sale, directorul de departament este ajutat de Consiliul departamentului;
(3) Directorul de departament răspunde în faÅ£a Decanului È™i a Consiliului facultăţii.
Art. 72: Atribuţiile directorului de departament
Directorul de departament are următoarele atribuţii şi responsabilităţi:
a. contribuie la elaborarea ÅŸi implementarea planurilor de învăţământ, ale programelor de studii universitare ÅŸi postuniversitare ÅŸi răspunde de respectarea obligaÅ£iilor ce revin departamentului privitoare la planurile de învăţământ ÅŸi la programele analitice ale disciplinelor;
b. întocmeÅŸte ÅŸi semnează statele de funcÅ£ii didactice ÅŸi de cercetare ale departamentului;
c. urmăreÅŸte îndeplinirea sarcinilor prevăzute în statele de funcÅ£ii;
d. răspunde de managementul cercetării ÅŸi al calităţii în cadrul departamentului;
e. răspunde de managementul financiar al departamentului;
f. propune scoaterea la concurs a posturilor didactice ÅŸi de cercetare;
g. stabileÅŸte modul în care se efectuează orele didactice din posturile vacante ale departamentului;
h. asigură autoevaluarea periodică a departamentului în vederea clasificării acestuia conform legii;
i. propune Consiliului facultăţii mărirea normei didactice a personalului care nu desfăşoară activităţi de cercetare ÅŸtiinÅ£ifică sau echivalente acestora precum ÅŸi, în cazuri de excepÅ£ie, diminuarea normei didactice minime ÅŸi completarea acesteia cu activităţi de cercetare ÅŸtiinÅ£ifică;
j. participă la şedinţele Consiliului facultăţii;
k. răspunde de selecÅ£ia, angajarea, evaluarea periodică, formarea ÅŸi motivarea personalului, în conformitate cu regulamentele universităţii, în condiÅ£iile prevăzute de lege;
l. propune decanului încetarea relaÅ£iilor contractuale de muncă ale personalului, în conformitate cu regulamentele universităţii, în condiÅ£iile prevăzute de lege; propunerile trebuie avizate de Consiliul facultăţii ÅŸi aprobate de Senatul Universităţii.
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERÄ‚ FEROVIARÄ‚ È™i S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din PiteÈ™ti Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
InformaÈ›ii studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul EducaÈ›iei, pentru a È™asea oarÄ...
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior È™i în spiritul transparenÈ›ei decizionale È™i asumării responsabi...
PRACTIC-UP
1. Anunt selectie parteneri proiect PRACTIC-UP 2. Procedura selectie proiect PRACTIC-UP
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTĂȚI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...