Româna         English         Français        

Universitatea din Pitesti

 

Regulamente si proceduri

 

Regulamentul Centrului pentru Relații Internaționale:

ROF Centrul pentru Relații Internaționale (CpRI)

 

Regulamente proiecte fonduri nerambursabile:

Procedură privind selecția partenerilor UPIT pentru proiectele structurale (tip POCU etc.)

 

Regulamente Studenți Internaționali:

Regulamentul Studenților Internaționali din UPIT

Procedură privind restituirea taxelor studenților internaționali

 

Regulamente Erasmus+

Regulament privind desfășurarea mobilităților Erasmus+ în UPIT

 

EXTRAS DIN PROCEDURA DE RESTITUIRE TAXE DE ȘCOLARIZARE STUDENȚI INTERNAȚIONALI

 

  • Restituirea taxelor de școlarizare se face în baza realizării unui dosar care cuprinde în mod obligatoriu, toate documentele așa cum sunt enumerate în Procedură Restituire Taxe de Școlarizare Cetățeni Străini și Studenți Internaționali (link către procedură).
  • Studenții internaționali care s-au înmatriculat la programele de studii și solicită restituirea taxei de școlarizare, în condițiile prezentei proceduri, după începerea cursurilor, vor putea primi maxim 50% din taxa de școlarizare achitată - dacă solicită acest lucru pe parcursul primului semestru - și 0% dacă solicită restituirea taxei de școlarizare pe parcursul semestrului al II-lea.
  • Cetățenii străini/Studenții internaționali sau Intermediarii care solicită restituirea taxelor de școlarizare trebuie să se adreseze Universității din Pitești într-un interval de 6 luni de la începerea anului universitar (1 octombrie), dar nu mai târziu de 1 mai a anului universitar respectiv. În caz contrar, sumele încasate vor deveni fonduri proprii ale Universității din Pitești și vor fi utilizate conform prevederilor legale.
  • Toate comisioanele specifice realizării plății și a transferurilor bancare ocazionate de restituirea taxelor de școlarizare vor fi suportate de către solicitant, din cuantumul taxei de școlarizare.
  • Cetățeanul străin/Studentul internațional care, din motivele descrise de prezenta procedură, nu poate urma cursurile în anul universitar pentru care a primit scrisoarea de acceptare, dar dorește să rămână la Universitatea din Pitești în anul universitar următor, poate solicita reportarea sumei reprezentând taxa de școlarizare, printr-o cerere  tip  (Anexa 2), însoțită de copii ale Scrisorii de Acceptare la studii, pașaportului și chitanței de plată a taxei de școlarizare, transmisă pe E-mail la Biroul Studenți Internaționali, cel târziu, până la data de 1 mai a anului universitar pentru care a achitat taxa de școlarizare.

 

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.