- Facultăți
- Facultatea de Stiinte Economice și Drept
- ADMITERE 2025
- ADMITERE MASTER
Înmatriculare candidați Sesiunea I Admitere anticipată și Sesiunea II Admitere iulie 2025:
- 15.07.2025 - 18.07.2025, între orele 8.00 - 16.00, la secretariatul Facultății de Științe Economice și Drept, sala 4.47;
- 19.07.2025 și 20.07.2025 între orele 12.00-15.00, la secretariatul Facultății de Științe Economice și Drept, sala 4.47;
- 21.07.2025 - 25.07.2025, între orele 8.00 - 16.00, la secretariatul Facultății de Științe Economice și Drept, sala 4.47;
****************************************************************************************************************
Rezultate admitere în învățământul universitar de masterat – SESIUNEA II IULIE 2025 după contestații
- Programul de studii Administrarea Afacerilor în Comerţ, Turism şi Servicii de Ospitalitate
- Programul de studii Transformarea digitală a afacerilor/ Digital Transformation in Business
- Programul de studii Contabilitate managerială şi audit contabil
- Programul de studii Management contabil şi informatică de gestiune
- Programul de studii Cariere juridice
- Programul de studii Dreptul contenciosului
- Programul de studii Management financiar-bancar şi în asigurări
- Programul de studii Management strategic şi dezvoltarea afacerilor (în limba engleză)
- Programul de studii Managementul Strategic al Resurselor Umane
- Programul de studii Administrație Publică și Integrare Europeană
Depunerea contestațiilor: 13.07.2025 între orele 12:00 – 16:00 la adresa de mail: fsed2016@yahoo.com
****************************************************************************************************************
Înmatricularea candidaților Sesiunea I Admitere anticipată 2025: 7.07.2025 - 25.07.2025, între orele 8.00 - 16.00, la secretariatul Facultății de Științe Economice și Drept, sala 4.47
PLATA TAXA INMATRICULARE licenta /master
****************************************************************************************************************
Calendarul desfășurării concursului de admitere în învățământul universitar de masterat – SESIUNEA II IULIE 2025
- Înscrierea candidaților online: 30.06 - 07.07.2025 ora 16.00 sau fizic la sediul Facultății de Științe Economice și Drept sala 2.43: 2.07.2025 - 4.07.2025 în intervalul orar: 8.00 - 16.00
- Concurs de admitere: 09.07 - 11.07.2025
- Comunicarea rezultatelor: 13.07.2025 ora 12:00
- Depunerea contestațiilor: 13.07.2025 între orele 12:00 – 16:00
- Afișarea rezultatelor la contestații: 14.07.2025 ora 12:00
- Înmatricularea candidaților: 15.07 - 25.07.2025, între orele 8:00 – 16:00
****************************************************************************************************************
IMPORTANT:
- Candidații care s-au înscris la mai multe programe de studii vor susține testul scris pentru fiecare program.
- Toți candidații vor încărca, odată cu testul grilă scris și eseul motivațional, în timpul perioadei de susținere online, prin intermediul aplicației Microsoft Teams, a probei de evaluare a cunoștințelor fundamentale.
****************************************************************************************************************
Proba scrisă de evaluare a cunoștințelor fundamentale - Sesiunea II iulie 2025
- Programul de studii Contabilitate managerială şi audit contabil: 09.07.2025, 16.00-17.00
link:
- Programul de studii Management contabil şi informatică de gestiune: 09.07.2025, 16.00-17.00
link:
- Programul de studii Management financiar-bancar şi în asigurări: 10.07.2025, 14.00-15.00
link:
- Programul de studii Cariere juridice: 10.07.2025, 15.00-16.00
link:
Admitere master Drept, 10 iulie, ora 15 | Meeting-Join | Microsoft Teams
- Programul de studii Dreptul contenciosului: 10.07.2025, 15.00-16.00
link:
Admitere master Drept, 10 iulie, ora 15 | Meeting-Join | Microsoft Teams
- Programul de studii Administrație Publică și Integrare Europeană: 9.07.2025 ora 15.00-16.00
link:
Admitere master APIE, 9 iulie, ora 15 | Meeting-Join | Microsoft Teams
- Programul de studii Administrarea Afacerilor în Comerţ, Turism şi Servicii de Ospitalitate: 10.07.2025, 18.00-19.00
link:
https://teams.microsoft.com/meet/3630117117026?p=Q5ZfAonI3sY2aOEcKA
- Programul de studii Transformarea digitală a afacerilor/ Digital Transformation in Business: 10.07.2025, 19.00-20.00
link:
https://teams.microsoft.com/meet/3594203247640?p=Oe3oTVlCPdhmmtrQ5V
- Programul de studii Management strategic şi dezvoltarea afacerilor (în limba engleză): 09.07.2025, 17.00-18.00
link:
https://teams.microsoft.com/meet/3435026821974?p=8AHRhWdkPZ4Psvi43d
Programul de studii Managementul Strategic al Resurselor Umane: 09.07.2025, 18.00-19.00
link:
https://teams.microsoft.com/meet/3924133680509?p=sjhfPjiJ80URqQYtFi
****************************************************************************************************************
TEMATICA pentru proba de evaluare a cunoștințelor fundamentale ale candidaților la examenului de admitere la studii universitare de masterat
- Programul de studii Cariere juridice / Dreptul contenciosului
- Programul de studii Contabilitate managerială şi audit contabil
- Programul de studii Management contabil şi informatică de gestiune
- Programul de studii Managementul Strategic al Resurselor Umane
- Programul de studii Management strategic şi dezvoltarea afacerilor (în limba engleză)
- Programul de studii Administrarea Afacerilor în Comerţ, Turism şi Servicii de Ospitalitate
- Programul de studii Transformarea Digitală a Afacerilor / Digital Transformation in Business
- Programul de studii Management financiar-bancar şi în asigurări
- Programul de studii Administrație Publică și Integrare Europeană
****************************************************************************************************************
PROBE CONCURS
Proba 1 – probă scrisă de evaluare a cunoștințelor fundamentale ale candidatului, respectiv test cu 10 întrebări tip grilă (pentru care se acordă 1 punct/rezolvare corectă), cu o variantă corectă de răspuns, susținută on-line. În perioada prevăzută pentru desfășurarea concursului de admitere, candidații vor putea accesa link-ul pentru susținerea testului.
Proba 1 corespunde mediei MA a notelor date de membrii comisiei de admitere a programului de masterat la care este înscris candidatul.
Proba 2 - probă scrisă de evaluare a motivației candidatului pentru urmarea programului de studiu, respectiv eseu motivațional care va cuprinde cel puțin 3 părți: motivația înscrierii (evaluată cu maxim 3 puncte), obiectivele urmărite pe parcursul studiilor de masterat (evaluată cu maxim 4 puncte) și modalitatea de valorizare a studiilor de master (evaluată cu maxim 3 puncte). Proba se va susține on-line prin încărcarea eseului motivațional pe platforma de admitere.
Proba 2 corespunde mediei MB a notelor date de membrii comisiei de admitere a programului de masterat la care este înscris candidatul
Media generală de admitere, MG, a fiecărui candidat se calculează, cu două zecimale, fără rotunjire, cu formula:
MG = (M A + MB ) / 2
****************************************************************************************************************
CRITERII DE DEPARTAJARE
- Criteriul 1-media aritmetică ponderată obținută in toți anii neterminali ai studiilor universitare de licență. Pentru candidații care nu au absolvit studiile universitare de licență (sunt studenți), în cazul disciplinelor nepromovate, media se va calcula cu nota 4
- Criteriul 2-media aritmetică ponderată obținută în anul universitar terminal.
Numărul de locuri scoase la concursul de admitere Sesiunea II iulie 2025
PROGRAMUL DE STUDII UNIVERSITARE DE MASTERAT | BUGET | TAXĂ |
Administrație publică și integrare europeană | 0 | 58 |
Cariere juridice | 0 | 35 |
Dreptul contenciosului | 8 | 40 |
Contabilitate managerială și audit contabil | 0 | 36 |
Management contabil și informatică de gestiune | 0 | 39 |
Management financiar-bancar și în asigurări | 0 | 55 |
Administrarea afacerilor în comerț, turism și servicii de ospitalitate | 0 | 8 |
Transformarea digitală a afacerilor / Digital Transformation in Business | 4 | 10 |
Management strategic și dezvoltarea afacerilor / Strategic management and business development | 0 | 20 |
Managementul strategic al resurselor umane | 0 | 24 |
****************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************
Calendarul desfășurării concursului de admitere în învățământul universitar de masterat
****************************************************************************************************************
Numărul de locuri scoase la concursul de admitere anticipată Sesiunea I
PROGRAMUL DE STUDII UNIVERSITARE DE MASTERAT | BUGET | TAXĂ |
Administrație publică și integrare europeană | 10 | 8 |
Cariere juridice | 10 | 8 |
Dreptul contenciosului | 10 | 8 |
Contabilitate managerială și audit contabil | 10 | 8 |
Management contabil și informatică de gestiune | 10 | 8 |
Management financiar-bancar și în asigurări | 10 | 8 |
Administrarea afacerilor în comerț, turism și servicii de ospitalitate | 10 | 8 |
Transformarea digitală a afacerilor / Digital Transformation in Business | 10 | 8 |
Management strategic și dezvoltarea afacerilor / Strategic management and business development | 10 | 8 |
Managementul strategic al resurselor umane | 10 | 8 |
****************************************************************************************************************
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
Biblioteca Digitală a Centrului Universitar Pitești
Biblioteca Digitală a Centrului Universitar Pitești și bibliografiile în format digital un nou serviciu esențial pentru studiul online, destinat utilizatorilor - Ghid pentru accesare...
Chestionar Alumni
O noutate a anului 2025 în ceea ce privește Depunerea Dosarelor pentru Diplomă (Licență și Masterat) constă în introducerea Chestionarului de Angajabilitate că document obligator...
Nr. de telefon si adrese Facultăți
Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București Centrul Universitar Pitești Numele Facultăților Nr. telefon/Nr. cameră ...