Universitatea din Pitești

Universitatea din Pitești

Logo incredere
Universitate cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

â–º Scurtă descriere  

Programul de studii de licență DREPT a fost înfiinÅ£at conform legii, primind autorizaÅ£ie de funcÅ£ionare provizorie prin Hotărârea Guvernului nr. 410/2002 privind structurile ÅŸi specializările universitare acreditate sau autorizate sa funcÅ£ioneze provizoriu din instituÅ£iile de învăţământ superior. Misiunea  ÅŸi obiectivele asumate de programul de studii DREPT îlindividualizează în sistemul de învăţământ superior prin claritate ÅŸi specificitate. În anul 2007 programul de studii DREPT a primit acreditare din partea ARACIS, ca urmare a îndeplinirii corespunzătoare a standardelor impuse la nivel naÅ£ional.

 

â–º CompetenÅ£e ale absolvenÅ£ilor 

Programul de studii de licență le va permite viitorilor absolvenÅ£i să aplice cunoÅŸtinÅ£ele fundamentale din domeniul juridic în rezolvarea problemelor atât la nivel practic cât ÅŸi la nivel teoretic,  dar ÅŸi să dobândească nivelul de cunoÅŸtinÅ£e necesar aprofundării ÅŸi specializării prin programe de studii  masterale ÅŸi să aibă o atitudine corectă faţă de supremaÅ£ia legii, militând în acest scop.

 

â–º Åžanse de angajare 

AbsolvenÅ£ii programului de studii au oportunităţi de angajare deosebite, asigurate de  dobândirea competenÅ£elor necesare următoarelor ocupaÅ£ii existente pe piaÅ£a muncii: avocat, magistrat,consilier juridic, notar, executor judecătoresc, inspector fiscal, inspector social, inspector de muncă, inspector de resurse umane,  referent de specialitate, consilier în administraÅ£ia publică centrală sau locală, precum ÅŸi orice altă ocupaÅ£ie care necesită studii universitare de licenţă.

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.