În data de 7 iunie 2023, în sala 4.10, va avea loc primul tur al alegerilor parÈ›iale pentru reprentanÈ›ii studenÈ›ilor în Consiliul FSED (5 locuri) È™i în Senatul UPIT (2 locuri). Candidaturile se vor depune la Secretariatul Decanatului FSED până în data de 06.06.2023, orele 16.
*********************************************************************************************************************************************************************************************************************
Care sunt veniturile medii ale unui student român? Care sunt caracteristicile generale ale unui student care ia bursă? Ce proporÈ›ie a studenÈ›ilor lucrează în timpul facultății È™i în ce fel le afectează acest lucru experienÈ›a de studiu?
La aceste întrebări È™i multe altele încercăm să găsim răspunsul în perioada mai-iunie 2023, când are loc o cercetare amplă privind condiÈ›iile de viață ÅŸi de studiu ale studenÈ›ilor din România, prin intermediul chestionarului EUROSTUDENT VIII.
EUROSTUDENT este o cercetare transnaÈ›ională care are ca obiectiv principal colectarea de date despre condiÈ›iile sociale È™i economice ale studenÈ›ilor din Europa, în aproximativ 30 de țări. StudenÈ›ii sunt întrebaÈ›i despre condiÈ›iile lor de viață ÅŸi de studiu, bugetul de timp alocat activităților educative, situaÈ›ia pe piaÈ›a forÈ›ei de muncă, veniturile È™i cheltuielile, dar È™i despre internship-urile È™i mobilitățile internaÈ›ionale realizate. Datele naÈ›ionale sunt apoi centralizate la nivel european È™i prezentate comparativ. Implementarea naÈ›ională a studiului este coordonată de Ministerul EducaÈ›iei (ME), prin Unitatea Executivă pentru FinanÈ›area Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării È™i Inovării (UEFISCDI) È™i Centrul NaÈ›ional de Politici È™i Evaluare în EducaÈ›ie – Unitatea de Cercetare în EducaÈ›ie (CNPEE-UCE).
Dacă eÈ™ti student la licență sau la masterat într-o universitate de stat sau privată, vei primi prin e-mail în această perioadă o invitaÈ›ie pentru a completa chestionarul EUROSTUDENT, pe care te rugăm să nu o ignori, fiind o oportunitate utilă să-È›i faci vocea auzită È™i să oferi decidenÈ›ilor politici informaÈ›ii relevante cu privire la viaÈ›a de student din România!
Mai multe detalii despre studiu, precum și rezultatele valurilor precedente de implementare, sunt disponibile la adresele http://eurostudent.uefiscdi.ro/, https://www.eurostudent.eu/ și https://database.eurostudent.eu/drm/.
*********************************************************************************************************************************************************************************************************************
ANUNȚ REFERITOR LA DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚILOR DIDACTICE
POTRIVIT HOTÄ‚RÂRII CONSILIULUI FACULTĂȚII DE ȘTIINÈšE ECONOMICE ȘI DREPT, DIN LUNA SEPTEMBRIE 2022, ÎN ANUL UNIVERSITAR 2022 - 2023 TOATE ACTIVITĂȚILE DIDACTICE SE VOR DESFĂȘURA CU PREZENÈšA FIZICÄ‚ A STUDENÈšILOR ÎN SPAÈšIILE UPIT
**********************************************************************************************************************************************************************************
Numere telefon secretariat FSED
- Secretar decanat DACIANA GHERGHINARU - 0348453400
- Secretar studenti ROXANA GEORGESCU - 0348453430
- Secretar studenti CRISTINA MUNTEANU - 0348453432
- Secretar studenti ADRIANA ROTARESCU - 0348453433
- Secretar studenti DANIELA BARBU - 0348453376
**********************************************************************************************************************************************************************************
PROGRAM EURO 200/2022: https://www.upit.ro/ro/relatii-cu-mediul-socio-economic/stud/euro-200
**********************************************************************************************************************************************************************************
*************************************************************************************************************
STRUCTURA ANULUI UNIVERSITAR 2021 - 2022
**************************************************************************************************************************************************************************************************
- PROCEDURÄ‚ proprie de aplicare a metodologiei privind organizarea È™i desfășurarea activităților didactice în anul universitar 2021-2022
- NOTÄ‚ INTERNÄ‚ CU PRIVIRE LA ACÈšIUNILE DERULATE ÎN CAZUL CONFIRMÄ‚RII CAZURILOR DE COVID-19 STUDENÈšI ȘI PERSONAL
**************************************************************************************************************************************************************************************************
DOCUMENTELE SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITĂȚII - STUDENȚI
- PROCEDURÄ‚ OPERAÈšIONALÄ‚ PRIVIND FUNDAMENTAREA, ÎNCASAREA ÅžI EVIDENÅ¢A TAXELOR DE ȘCOLARIZARE, PENTRU PROGRAMELE DE STUDII DE LICENȚĂ ȘI MASTERAT
- Hotărârea Senatului Universităţii din PiteÅŸti Nr. 71 din data 15.04.2019 cu privire la aprobarea reviziei “Procedurii operaÈ›ionale privind fundamentarea, încasarea ÅŸi evidenÅ£a taxelor de È™colarizare, pentru programele de studii de licență È™i masterat”
Sesiunea de comunicări ÅŸtiinÅ£ifice a studenÅ£ilor cu participarea elevilor „NOI PERSPECTIVE ÎN SPAÈšIUL ECONOMIC EUROPEAN” - 19 aprilie 2019
ÎN ATENÈšIA STUDENÈšILOR FACULTĂȚII DE ȘTIINÈšE ECONOMICE ȘI DREPT În perioada 1.10.2018 - 19.10.2018 se vor depune cereri de bursă la secretariatul FSED Pentru bursele de ajutor social La calculul venitului pe membru de familie se tine seama de venitul minim net pe economie pentru anul 2018 (1162 lei) |
Program alegeri reprezentanÈ›i studenÈ›i în Consiliul Facultatii de ȘtiinÈ›e Economice | din 4 iunie 2018 |
METODOLOGIE privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor academice |
din 21 mai 2018 |
Sesiunea de comunicări ÅŸtiinÅ£ifice a studenÅ£ilor cu participarea elevilor „NOI PERSPECTIVE ÎN SPAÈšIUL ECONOMIC EUROPEAN” ediÈ›ia a XXI |
27 aprilie 2018 |
ZIUA PORȚILOR DESCHISE LA FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI DREPT ediția a VI-a |
26 aprilie 2018 |
ÎN ATENÈšIA STUDENÈšILOR FACULTĂȚII DE ȘTIINÈšE ECONOMICE ȘI DREPT Până în data de 9.III.2018 se vor depune cereri de bursă la secretariatul FSED |
METODOLOGIE privind organizarea ÅŸi desfăşurarea alegerilor academice ALEGERI PENTRU OCUPAREA LOCURILOR ATRIBUITE REPREZENTANÈšILOR STUDENÈšILOR ÎN SENATUL UNIVERSITĂȚII DIN PITEȘTI
STRUCTURA ANULUI UNIVERSITAR 2017 - 2018
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERÄ‚ FEROVIARÄ‚ È™i S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din PiteÈ™ti Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
InformaÈ›ii studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul EducaÈ›iei, pentru a È™asea oarÄ...
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior È™i în spiritul transparenÈ›ei decizionale È™i asumării responsabi...
PRACTIC-UP
1. Anunt selectie parteneri proiect PRACTIC-UP 2. Procedura selectie proiect PRACTIC-UP
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTĂȚI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...