Româna         English         Français        

Universitatea din Pitesti

 

ANUNȚ RECRUTARE ȘI SELECȚIE EXPERȚI PROIECT POCU

 

Universitatea din Pitești in calitate de beneficiar al proiectului POCU POCU/626/6/13/131005 cu titlul   ”Tranziția de la școală la piața muncii prin stagii de practică și intreprinderi simulate” dorește să selecteze specialiști din domeniul socio-economic pentru următoarele posturi:

Expert networking cu mediul socio-economic

Expert consiliere antreprenorială

 

Perioada de angajare este 05.11.2021-04.11.2022

Număr maxim de ore de activitate lunară -21 ore

Tariful brut orar- conform bugetului aprobat prin contractul de finanțare

Descrierea activităților si a responsabilităților corespunzătoare postului Expert networking cu mediul socio-economic - realizeaza planificarea activitatilor proprii; participă la sesiunile de informare privind utilizarea instrumentelor suport si utilizarea plaformei informatice; elaboreaza si implementeaza strategia de dezvoltare a networking-ului institutional; elaboreaza si implementeaza planul de networking institutional; realizeaza o campanie de e-mail marketing pentru informarea potentialilor parteneri si realizeaza vizite la sediul firmelor vizate; realizeaza o procedura de selectie a firmelor partenere, desfasoara procesul de selectie si dezvolta parteneriate prin semnare de protocoale de colaborare; dezvolta toate materialele necesare desfasurarii meselor rotunde si le distribuie participantilor; organizeaza si modereaza mese rotunde cu participarea reprezentantilor firmelor partenere si studentilor din cadrul grupului tinta; comunica permanent cu studentii grupului tinta; participa in comisia de evaluare a planurilor de afaceri in cadrul concursului de solutii antreprenoriale “Vreau sa fiu antreprenor”;

          Descrierea activităților si a responsabilităților corespunzătoare postului Expert consiliere antreprenorială- realizeaza planificarea activitatilor proprii; participa la sesiunile de informare privind utilizarea instrumentelor suport si utilizarea plaformei informatice; elaboreaza si implementeaza strategia de consiliere antreprenoriala; dezvolta si implementeaza planul de furnizare a serviciilor de consiliere antreprenoriala; elaboreaza materialele necesare procesului de consiliere; desfasoara sesiuni de consiliere antreprenoriala individuale si de grup; coordoneaza dezvoltarea planurilor de afaceri; participa in comisia de evaluare a planurilor de afaceri in cadrul concursului de solutii antreprenoriale “Vreau sa fiu antreprenor”; participa la procesul de evaluare a studentilor din cadrul retelei de firme simulate;

 

Criteriile și condițiile aferente fiecărui post vizat a fi ocupat în cadrul proiectului:

  • studii superioare
  • experiență de lucru in cadrul organizației angajatoare de până la 5 ani
  • experiență de lucru in cadrul proiectelor europene

 

Documentele necesare pentru înscrierea în procesul de recrutare si selecție:

  • copie diploma de licență
  • CV europass și documente justificative relevante pentru postul vizat
  • adeverință de vechime de la locul de muncă
  • copie carte identitate
  • dovezi ale participării in implementarea de proiecte europene (contracte de muncă/adeverințe)

 

Modalitatea de depunere a documentelor – documentele semnate si scanate se transmit electronic la adresa rectorat@upit.ro in perioada 01.07.2021-05.07.2021

 

 

Manager proiect

 Prof. univ. dr. Mihaela Diaconu

 

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.