- Relații cu Mediul Socio-Economic
- Centre suport
- Centrul pentru Activități Sociale
Centrul pentru Activități Sociale al Universității colaborează cu reprezentanții studenților, cu reprezentanții Asociațiilor studențești, reprezentanții personalului din universitate și a altor organizații sau asociații legal constituite care pot susține activitățile centrului.
Centrul pentru Activități Sociale are următoarea structură:
Director - lector univ. dr. Sorin Fianu
Contact: cas@upit.ro
Secretară - Mădălina Stoian
Administrator bază sportivă - Sorinel Badii
Responsabil burse, transport și tabere studențești - Valentin Tuță
Centrul pentru Activități Sociale are în atribuții soluționarea problemelor sociale în contextul actual, elaborează și face propuneri pentru planuri de dezvoltare, având următoarele competențe:
- Asigură cadrul necesar soluționării unor probleme sociale legate de angajații Universității și studenți.
- Se implica în obținerea de sponsorizări, donații și burse speciale de la partenerii economici interni și externi.
- Propune, inițiază și coordonează activitățile generatoare de venituri extrabugetare necesare activităților sociale sau studențești.
- Coordonează administrarea spațiilor de alimentație publică și hotărăște măsurile necesare pentru eficientizarea activităților acestora.
- Asigura popularizarea și organizarea de manifestări socio-educative, culturale și sportive pentru salariații universității și studenților sau pentru partenerii acesteia.
- Încurajează desfășurarea de activități culturale și educaționale în cadrul Universității
Centrul pentru Activități Sociale are următoarele atribuții în domeniul activităților studențești:
- Propune modificări ale regulamentelor de cazare, de cămin, de acordare a burselor, de acordare a biletelor de tabără, a prezentului regulament, a altor regulamente și norme în vigoare cu impact asupra vieții sociale și culturale a studenților.
- Asigură repartizarea pe facultăți, a fondului alocat de către Minister pentru burse și a celui alocat pentru decontarea transportului studenților.
- Stabilește cuantumul burselor și a celorlalte mijloace de sprijin material și le propune Consiliului de Administrație spre avizare.
- Repartizează pe facultăți numărul de locuri de tabără destinate studenților.
- Stabilește cuantumul tarifului de cazare pentru un an universitar.
- Stabilește măsuri pentru eficientizarea și buna funcționare a serviciilor adresate studenților.
- Stabilește comisiile de lucru, componența și competențele acestora pentru rezolvarea problemelor sociale și studențești.
- Monitorizează activitatea studenților din căminele aflate în proprietatea Universității și propune măsuri de optimizare a acesteia.
- Sprijină activitatea Consiliilor de cămin organizate conform Regulamentului de organizare și funcționare a căminelor studențești.
- Monitorizează administrarea cabinetelor medicale, care asigură asistență medicală permanentă pentru studenții Universității și intervine pentru îmbunătățirea acestora.
- Coordonează activitățile sociale și cultural-sportive ale studenților, asigurând spațiile de desfășurare și logistica necesare unei bune desfășurări ale acestor activități.
- Asigură participarea directă a studenților, prin reprezentanții aleși, la elaborarea și punerea în aplicare a deciziilor privind serviciile oferite acestora.
- Asigură asistență și consultanță pentru integrarea socio-profesională a studenților și absolvenților.
BIBLIOTECA UNIVERSITĂȚII DIN PITESTI
BIBLIOTECA UNIVERSITĂȚII DIN PITESTI **INFORMAŢII privind începerea anului universitar 2020 - 2021 eliberarea si/sau vizarea permisului de acces in bibliotecă înmatricula...
Special Issue "Future Internal Combustion Engines" as part of Vehicles (ISSN 2624-8921)"
Special Issue "Future Internal Combustion Engines" as part of Vehicles (ISSN 2624-8921)" https://www.mdpi.com/journal/vehicles/special_issues/IC_engines Dear Colleagu...
Metodologie privind organizarea și desfășurarea activităților didactice în anul universitar 2020-2021, aprobată în ședința Senatului din data de 16.11.2020
Metodologie privind organizarea si desfasurarea activitatilor didactice in 2020-2021
INVITAȚIE DE PARTICIPARE pentru achiziția de bunuri – BUNURI , Tablă interactivă – 1 bucată
INVITAȚIE DE PARTICIPARE pentru achiziția de bunuri – BUNURI , Tablă interactivă – 1 bucată Proiectul privind Învățământul Secun...
Convocare Senat 25 ianuarie 2021 - sedinta online
Convocare Senat 25 ianuarie 2021 - sedinta online
Chestionarul Național Studențesc-EUROSTUDENT
🙏 Le mulțumim tuturor studenților care au completat până acum Chestionarul Național Studențesc-EUROSTUDENT! 👉 Fiecare răspuns este extrem de valoros și ne ajută să în...
MĂSURI SPECIFICE conform HCA din 15.05.2020
MĂSURI SPECIFICE PENTRU DERULAREA ACTIVITĂȚILOR ÎN UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI ÎN ACTUALUL CONTEXT AL STĂRII DE ALERTĂ
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTĂȚI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...