Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Logo incredere
Instituție de învățământ superior cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

                                     

CENTRUL PENTRU ACTIVITÄ‚ÈšI SOCIALE (CAS)

 

STRUCTURA CENTRULUI PENTRU ACTIVITÄ‚ÈšI SOCIALE

Director  - Ș.l.dr.ing. Monica BÂLDEA
 Prezentare profesională:
Curiculum Vitae
Contact:
email: monica.baldea@upb.ro
Responsabil burse, transport È™i tabere studenÈ›eÈ™ti - Valentin TUȚĂ
email: constantin.tuta0803@upb.ro 
Administrator bază sportivă Sorinel BADII
email: sorinel.badii@upb.ro
Administrator patrimoniu Marius Marian BOTOFEI
email: marius.botofei@upb.ro
 

OBIECTIVE :

  • identificarea È™i valorificarea oportunităților de dezvoltare economică si socială a Universității
  • identificarea resurselor necesare pentru promovarea È™i dezvoltarea dialogului social È™i participarea activă a Universității la viaÈ›a comunitară pe plan local, regional È™i naÈ›ional.

OBIECTIVE PENTRU STUDENÈšI:

  • creÈ™terea calității serviciilor specifice oferite studenÈ›ilor
  • participarea studenÈ›ilor la elaborarea È™i punerea în aplicare a deciziilor privind serviciile È™i facilitățile oferite studenÈ›ilor;
  • propune modificări ale regulamentelor de cazare, de cămin, de acordare a burselor, de acordare a biletelor de tabără, a prezentului regulament, a altor regulamente È™i norme în vigoare cu impact asupra vieÈ›ii sociale È™i culturale a studenÈ›ilor.
  • asigură repartizarea pe facultăți, a fondului alocat de către Minister pentru burse È™i a celui alocat pentru decontarea transportului studenÈ›ilor.
  • stabileÈ™te cuantumul burselor È™i a celorlalte mijloace de sprijin material È™i le propune Consiliului de AdministraÈ›ie spre avizare.
  • repartizează pe facultăți  numărul de locuri de tabără destinate studenÈ›ilor.
  • stabileÈ™te cuantumul tarifului de cazare pentru un an universitar.
  • stabileÈ™te măsuri pentru eficientizarea È™i buna funcÈ›ionare a serviciilor adresate studenÈ›ilor.
  • stabileÈ™te comisiile de lucru, componenÈ›a È™i competenÈ›ele acestora pentru rezolvarea problemelor sociale È™i studenÈ›eÈ™ti.
  • monitorizează activitatea studenÈ›ilor din căminele aflate în proprietatea Universității È™i propune măsuri de optimizare a acesteia.
  • sprijină activitatea Comitetelor de cămin organizate conform Regulamentului de organizare È™i funcÈ›ionare a căminelor studenÈ›eÈ™ti.
  • monitorizează administrarea cabinetelor medicale, care asigură asistență medicală permanentă pentru studenÈ›ii Universității È™i intervine pentru îmbunătățirea acestora.
  • coordonează activitățile sociale È™i cultural-sportive ale studenÈ›ilor, asigurând spaÈ›iile de desfășurare È™i logistica necesare unei bune desfășurări ale acestor activități.
  • asigură participarea directă a studenÈ›ilor, prin reprezentanÈ›ii aleÈ™i, la elaborarea È™i punerea în aplicare a deciziilor privind serviciile oferite acestora.
  •  asigură asistență È™i consultanță pentru integrarea socio-profesională a studenÈ›ilor È™i absolvenÈ›ilor.

 

Regulament de organizare și funcționare al Centrului pentru Activitati Sociale

Metodologie burse 2023-2024

Tarife pentru cămin/cantina 2022-2023

Comitet Cămin Gh.Doja 2022-2023

Facebook: ViaÈ›a studenÈ›ească - Universitatea din Pitesti

 

Actualizat19.03.2024

 

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.