Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Logo incredere
Instituție de învățământ superior cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

Direcţia Generală Administrativă funcţionează, conform Organigramei

Conducerea DirecÅ£iei Generale Administrative este asigurată de Directorul General Administrativ, care face parte de drept din Consiliul de AdministraÅ£ie. Postul de director general administrativ se ocupă prin concurs organizat de Consiliul de AdministraÅ£ie al Universităţii din PiteÅŸti. Validarea concursului se face de către Senatul universitar, iar numirea pe post, de către Rector. Directorul General Administrativ urmăreÅŸte eficienÅ£a tuturor structurilor organizatorice aflate în subordinea sa, prin coordonare, îndrumare ÅŸi control. Directorul general administrativ îÅŸi desfăşoară activitatea în conformitate cu fiÅŸa postului, care se aprobă de Consiliul de administraÅ£ie, ÅŸi are următoarele atribuÅ£ii principale:

  • participă la managementul strategic al Universităţii din PiteÅŸti, în calitate de membru al echipei de conducere;
  • propune obiective ÅŸi indicatori de performanţă ai direcÅ£iei administrative, în corelare cu obiectivele strategice ÅŸi obiectivele manageriale stabilite la nivel de universitate;
  • asigură atât punerea în practică precum ÅŸi urmărirea din punct de vedere administrativ a politicii universităţii;
  • iniÅ£iază ÅŸi desfăşoară activităţi care vizează ameliorarea eficacităţii gestionării resurselor Universităţii;
  • coordonează ÅŸi monitorizează activităţiile de achiziÅ£ii ÅŸi investiÅ£ii în folosul universităţii;
  • organizează, coordonează ÅŸi controlează întreaga activitate administrativă ÅŸi tehnică a Universităţii din PiteÅŸti, pe baza hotărârilor Senatului, ale Consiliului de AdministraÅ£ie ÅŸi deciziilor Rectorului;
  • asigură respectarea dispoziÅ£iilor legale în activitatea economică ÅŸi financiară, prin cooperarea ce se impune cu alte structuri de specialitate;
  • urmăreÅŸte eficientizarea continuă a activităţilor în sectoarele pe care le coordonează;
  • monitorizează ÅŸi evaluează periodic situaÅ£ia realizării obiectivelor direcÅ£iei administrative;
  • întocmeÅŸte ÅŸi înaintează spre aprobare Senatului universitar propuneri strategice de îmbunătăţire a activităţii administrative ÅŸi tehnice a universităţii, în corelare cu strategia ÅŸi politica generală a universităţii;
  • repartizează sarcini ÅŸi metode de lucru pentru personalul aflat în subordine;
  • întocmeÅŸte fiÅŸa postului pentru personalul din subordine.

 

Direcţia Generală Administrativă cuprinde

  • DirecÈ›ia Generală Administrativă cu structurile:
    • Biroul AchiziÅ£ii;
    • Serviciul Privat pentru SituaÅ£ii de Urgenţă;
    • Serviciul Intern de Prevenire ÅŸi ProtecÅ£ie;
    • Serviciul Tehnic Administrativ;

și

  • Serviciul Administrativ
Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.