Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Logo incredere
Instituție de învățământ superior cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITÄ‚ÈšII ÎN CADRUL UNIVERSITÄ‚ÈšII DIN PITEȘTI – viziune, obiective, politici, strategii, organizare, certificare

DeclaraÈ›ia privind politica de calitate a Rectorului UPIT reprezintă angajamentul asumat de Universitatea din PiteÈ™ti cu privire la supravegherea È™i dezvoltarea unui sistem de management al calității în conformitate cu noile cerinÈ›e ale standardului SR EN ISO 9001:2015 precum È™i a legislaÈ›iei din domeniul educaÈ›iei, care reglementează sistemul de calitate la nivelul instituÈ›iilor de învățământ superior.

DECLARAȚIA RECTORULUI PRIVIND POLITICA DE CALITATE A UNIVERSITĂȚII DIN PITEȘTI

 

CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITÄ‚ÈšII ÎN CADRUL UNIVERSITÄ‚ÈšII DIN PITEȘTI - CERTIFICARE ISO 9001:2015

Sistemul de management al calității implementat în cadrul Universității din PiteÈ™ti a fost certificat de TUV Thuringen e. V. pentru îndeplinirea cerinÈ›elor standardului ISO 9001:2015, începând cu data de 09.08.2016.

CERTIFICAT PENTRU SISTEMUL DE MANAGEMEN ISO 9001:2015

 

VIZIUNEA DEZVOLTÄ‚RII ȘI GESTIONÄ‚RII DOCUMENTELOR AFERENTE SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITÄ‚ÈšII ÎN UNIVERSITATEA DIN PITEÅžTI

Elaborarea ÅŸi aplicarea documentelor SMC în cadrul Universității din PiteÈ™ti este necesară pentru îndeplinirea standardelor ARACIS, pentru a răspunde Standardelor ISO 9001:2015 referitor la cerinÅ£ele pentru sistemul de management al calităţii, respectiv pentru a răspunde cerinÈ›elor  Ordinului  nr. 400/2015 referitor la controlul intern/managerial. SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITÄ‚Å¢II reprezintă un sistem  prin care se orientează, se evaluează È™i se controlează o organizaÅ£ie în ceea ce priveÅŸte calitatea. Sistemul de Management al Calității implementat în cadrul Universității din PiteÈ™ti asigură gestionarea eficientă a informaÅ£iilor referitoare la managementul calității ÅŸi a documentelor SMC.

VIZIUNEA DEZVOLTĂRII ȘI GESTIONĂRII DOCUMENTELOR SMC

 

Manualul Calității reprezintă document fundamental în cadrul Universității din PiteÈ™ti, care are drept scop descrierea Sistemului de Management al Calităţii proiectat, documentat, implementat, menÅ£inut ÅŸi îmbunătăţit continuu.

MANUALUL CALITÄ‚ÈšII

 

CODUL PRIVIND ASIGURAREA CALITÄ‚ÈšII ÎN UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI

Codul de asigurare a calităţii în Universitatea din PiteÅŸti cuprinde un set minim de principii, norme ÅŸi obiective pe baza cărora se desfăşoară acÅ£iunile de evaluare a calităţii activităţilor desfăşurate de membrii comunităţii academice. De asemenea, codul stabileÅŸte elementele componente ale structurii organizatorice ale Sistemului de Management al Calităţii ÅŸi prezintă atribuÅ£iile ÅŸi direcÅ£iile de acÅ£iune ale acestor elemente. Codul de asigurare a calității reprezintă un document fundamental È™i este completat de regulamentele specifice privind organizarea È™i funcÈ›ionarea structurilor specializate din cadrul Sistemului de Management al Calității.

CODUL PRIVIND ASIGURAREA CALITÄ‚ÈšII ÎN UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI

 

ORGANIZAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITÄ‚ÈšII

În cadrul Universității din PiteÈ™ti, coordonarea È™i realizarea activităților de asigurare È™i evaluare a calității aferente Sistemului de Management al Calității se face prin structuri specializate / responsabili, conform Codului de asigurare a calității, astfel:

Comisia pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii, la nivelul universităţii (CEAC-U).

Centrul pentru Managementul Calităţii şi Programe Universitare (CMCPU).

Comisiile de Evaluare şi Asigurarea Calităţii, la nivelul facultăţilor (CEAC-F).

Comisiile de Evaluare și Asigurare a Calității la nivelul programelor de studii (CEAC-P).

Responsabil de calitate la nivelul departamentului (RCD).

Responsabil de calitate la nivel de structură organizatorică, la nivel de structură administrativă şi suport (RC-SO/A/S)

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Raport privind evaluarea gradului de satisfacție al studenților față de serviciile furnizate de Biblioteca Universității din Pitești

2. Raport privind evaluarea gradului de satisfacție al studenților față de serviciile furnizate de secretariatele facultăților

3. Raport sintetic privind evaluarea activității didactice de către studenÈ›i în anul universitar 2016-2017

4. Raport privind evaluarea anuală internă a programelor de studii din cadrul Universității din PiteÈ™ti – 2016

5. Raport privind evaluarea anuală internă a programelor de studii din cadrul Universității din PiteÈ™ti – 2017

 

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.